השוק

רשת מוצרי התינוקות סוגרת סניפים: פשיטת הרגל הובילה לזעזוע

סוף עידן ברשת BuyBuy Baby: מעבר למסחר מקוון בלבד שיביא לכך שתסגור את כל עשרת הסניפים הנותרים עד סוף השנה
מערכת ice | 
סל מוצרי תינוקות (צילום shutterstock)
רשת מוצרי התינוקות האמריקאית BuyBuy Baby מכריזה על סגירת כל סניפיה הפיזיים ומעבר לפעילות מקוונת בלבד. זוהי פרידה ארוכה ומתמשכת מהרשת, שרק לפני שנה הכריזה על פשיטת רגל. החברה הודיעה כי היא עוברת טרנספורמציה לחברה דיגיטלית, ותסגור את כל עשרת הסניפים הנותרים עד סוף השנה. "אנחנו מתמקדים בכל האנרגיה שלנו במתן חוויית קנייה מקוונת יוצאת דופן," נמסר בהצהרה באתר החברה.
ההחלטה על סגירת החנויות הפיזיות התקבלה לאחר משוב מלקוחות ושותפים עסקיים, אך החברה מדגישה כי זו הייתה החלטה קשה שלא התקבלה בקלות. כל המכירות בחנויות הן כעת סופיות, כאשר לקוחות יוכלו להשתמש בכרטיסי מתנה בחנויות עד ה-31 באוקטובר. לאחר מכן, ניתן יהיה לממש כרטיסי מתנה רק באתר האינטרנט של החברה.

עשרת הסניפים האחרונים של הרשת, הממוקמים בין מסצ'וסטס לווירג'יניה, ייסגרו בקרוב. זהו המשך ישיר למגמה שהחלה בשנה שעברה, כאשר BuyBuy Baby נאלצה לסגור כ-120 חנויות פיזיות כחלק מתהליך פשיטת הרגל של חברת האם Bed Bath & Beyond. למרות ניסיונות להציל את הרשת, כולל מכירת זכויות הקניין הרוחני ל-Dream On Me Industries, לא הצליחה החברה לשרוד במתכונתה הנוכחית.
מעניין לציין כי בעוד BuyBuy Baby נסגרת, מוצרי Bed Bath & Beyond חוזרים לחנויות, הפעם ב-102 סניפים של רשת Container Store. מצב זה מזכיר את מה שקרה לרשת Babies "R" Us, שגם היא חוותה כישלון בניסיון לחזור לפעילות בחנויות פיזיות לאחר קריסת חברת האם Toys "R" Us, ובסופו של דבר הובילה למכירת מוצריה ברשת Kohl's.
המעבר של BuyBuy Baby לפעילות מקוונת בלבד משקף את השינויים המתמשכים בענף הקמעונאות, כאשר יותר ויותר צרכנים מעדיפים לערוך את קניותיהם באינטרנט. עם זאת, האתגר העומד בפני החברה הוא לשמר את נאמנות הלקוחות ולהתחרות בשוק המקוון התחרותי של מוצרי תינוקות וילדים. העתיד יגלה אם המהלך האסטרטגי הזה יצליח להציל את המותג האהוב ולהתאים אותו לעידן הדיגיטלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה