השוק

מייסד חברת ההייטק הישראלית הודח במפתיע - והגיש תביעת ענק

נדב שובל, מייסד ומנכ"ל חברת ההייטק הישראלית OpenWeb, הדוח על ידי דירקטוריון החברה והחליט לא לוותר אחרי שהגיש תביעת ענק. כעת, בחברה מבקשים לדחות את התביעה ומגיבים בבית המשפט: "
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נדב שובל, מייסד ומנכ"ל חברת ההייטק הישראלית OpenWeb (אופן ווב), מצא עצמו במרכזה של מערבולת משפטית ועסקית. לאחר שהודח מתפקידו על ידי הדירקטוריון, השיג שובל ניצחון זמני בבית המשפט המחוזי הכלכלי בתל אביב, אשר הקפיא את השלמת פיטוריו עד לדיון נוסף.
הסכסוך החל כאשר שובל התנגד למהלכים שיזמו משקיעים מובילים, ובראשם הקרנות אינסייט וג'ורג'יאן. מאז תחילת הסכסוך, התרחשה שרשרת אירועים מסחררת. שובל פוטר לא פחות משלוש פעמים, כאשר בפעם האחרונה הדירקטוריון אף האשים אותו בניסיון לפגוע בחברה.
מנגד, שובל טוען כי כל ישיבות הדירקטוריון שדנו בעניינו היו בלתי חוקיות, וכי הוא עדיין המנכ"ל החוקי של החברה. החברה רואה זאת רק כפרט טכני לתהליך פיטוריו שכבר יצא לדרך. כעת, שובל לא מוותר והגיש תביעת ענק נגד החברה.
אלא שבחברה לא מתרגשים, ואמש (ראשון) הגיבו לתביעה שהגיש נגדם, וב"כלכליסט" חשפו כח ביקשו מבית המשפט לדחות אותה על הסף: "ניסיון חסר בסיס ליצור באופן מלאכותי "דרמה" איפה שאין אחת כזאת. מדובר בסיטואציה שמתרחשת באינספור חברות מסחריות, בה דירקטריון החברה איבד את אמונו במנכ"ל ומחליט לסיים את תפקידו".
עוד נטען נגד המנכ"ל והמייסד לשעבר כי "כמה פעמים צריך דירקטוריון להבהיר למנכ"ל כי החברה אינה מעוניינת עוד בשירותיו? שובל לא הפנים את מקומו בהיררכיה וחשב שבגלל שהוא המייסד הוא יכול לכפות את עצמו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה