השוק

בשווי של כ-600 מיליון שקל: דוראל אנרגיה בדרך לעסקת ענק

חברת דוראל אנרגיה הישראלית, מנהלת משא ומתן מתקדם עם איש עסקים ישראלי, שעשוי להיכנס כשותף של הקבוצה בעסקיה באירופה, לפי שווי מוערך של כ-150 מיליון אירו
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום vecteezy, shutterstock)
חברת דוראל אנרגיה הישראלית, מנהלת משא ומתן מתקדם, בסיומו היא עשויה להכניס שותף חדש לעסקי האנרגיה שלה באירופה, שככל הנראה מדובר באיש עסקים ישראלי. 
על פי הדיווח אתמול (ראשון) ב"כלכליסט", העסקה מתנהלת לשווי שווי חברת של כ-150 מיליון אירו (כ-607 מיליון שקל). הפעילות של החברה באירופה אינה הגדולה ביותר שלה, והיא מתמקדת בעיקר במדינות פולין, רומניה, דנמרק ואיטליה.
השוק הגדול ביותר של החברה הוא דווקא בארצות הברית, שם החברה הודיעה לאחרונה כי הפרויקטים הגדולים שלה באינדיאנה קיבלו תפנית משמעותית. תאגידי הפרויקטים המוחזקים על-ידי חברת הבת האמריקאית, Doral LLC, התקשרו בהסכמי EPC (תכנון, הקמה ותחזוקה) בסך כולל של כ-3.4 מיליארד שקל עם חברה קבלנית מובילה, לביצוע עבודות ההקמה של פרויקטי אינדיאנה דרום, מרכז 1 ומרכז 2 שהספקם הכולל כ-1,100 מגה-וואט (DC).
ההקמה תחל במהלך החציון הראשון של 2025. ל-Doral LLC ההון העצמי הדרוש להקמת הפרויקטים, בין היתר, בהתחשב בגיוס ההון האחרון של החברה, בסך 400 מיליון דולר, כחלק מעסקת APG שחתמה החברה זה לא מכבר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה