השוק

גילת לוויינים בעסקת ענק: קיבלה הזמנות חדשות בכ-56 מיליון שקל

חברת גילת רשתות לוויין ממשיכה בעסקאות הענק שלה מהתקופה האחרונה והודיעה כי זכתה בהזמנות בהיקף של כ-15 מיליון דולר (כ-56 מיליון שקל) ממספר מפעילות לוויין מובילות עבור הפתרונות המתקדמים שלה לתקשורת לוויינית עבור GEO, MEO  ו-LEO. ההזמנות יסופקו לאורך 18 החודשים הקרובים
מערכת ice | 
מסחר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום (שלישי) כי זכתה בהזמנות בהיקף של כ-15 מיליון דולר (כ-56 מיליון שקל) ממספר מפעילות לוויין מובילות עבור הפתרונות המתקדמים שלה לתקשורת לוויינית עבור GEO, MEO  ו-LEO. ההזמנות יסופקו לאורך 18 החודשים הקרובים.
הזמנות חדשות אלו מבוססות על שיתופי הפעולה שגילת פיתחה לאורך השנים עם שחקני מפתח בתעשיית הלוויינים. הזמנות אלו מחזקות את מעמדה של גילת כספק אמין לטכנולוגיה לוויינית חדשנית. הפתרונות של גילת חיוניים באספקת מגוון רחב של פתרונות קישוריות ושירותים לעסקים ברחבי העולם.
"אנו עדים לביקוש מתמשך לפתרונות התקשורת החדשניים שלנו, כאשר מפעילות תקשורת מרחיבות את רשתות התקשורת שלהן כדי לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותיהם בעולם", מסר חגי כץ, סמנכ"ל שיווק ומוצרים בגילת.
עוד הוסיף חגי כץ, סמנכ"ל שיווק ומוצרים בגילת, כי "היצע הפתרונות שלנו מבטיח קישוריות זמינה, מענה למגוון שווקים ויישומים, וכל זאת באמצעות תקשורת נגישה ואמינה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה