השוק

הראל ויזל מקבל מחמאות משף רשת ההמבורגרים: "לא התפשר, מצא חן בעיניי"

השף יוחאי טל משתף על איש העסקים: "אולי לא כל הניהול והבעלות היא תחת ויזל אבל הוא מרוויח לא פחות מזה שיש מי שמכיר את העסק בצורה הטובה ביותר, והוא לא התפשר על זה. החלטה עסקית שמצאה חן בעיניי ונתנה לי המון חומר למחשבה".
מערכת ice | 
הראל ויזל במהלך ענק (צילום דימה טליאנסקי, אינסטגרם/ שייק שאק)
הראל ויזל מקבל מחמאות ממקום לא צפוי. יוחאי טל, השף של רשת ההמבורגרים המסקרנת מרלן, לה שני סניפים בלבד, האחד בגבעתיים והשני בקינג ג'ורג' בתל אביב, החמיא במגזין 'טיים אאוט לאיש העסקים בעלי קבוצת פוקס-ויזל. 
בין היתר הוא מספר: "אני שומע המון פודקאסטים של אנשי עסקים מתחום הקולינריה אבל לא רק, ולאחרונה שמעתי את הפרק בו דובי פרנסיס מארח את הראל ויזל ("ההחלטה"). בין הנושאים שדיברו עליהם סיפר ויזל על עסק שרצה לרכוש אבל התנאי שלו היה שבעלי העסק יישארו שותפים, כלומר לא אחזקה מלאה ובלעדית של ויזל אלא בשותפות עם מקימי הפרויקט, מתוך מחשבה ומטרה שהעסק ישמור על האותנטיות שלו, על האמת שלו, ושהתפעול ינוהל על ידי מי שמכירים את העסק בצורה הטובה ביותר".

לסיום הוא משתף על איש העסקים: "אולי לא כל הניהול והבעלות היא תחת ויזל אבל הוא מרוויח לא פחות מזה שיש מי שמכיר את העסק בצורה הטובה ביותר, והוא לא התפשר על זה. החלטה עסקית שמצאה חן בעיניי ונתנה לי המון חומר למחשבה".
אם כבר המבורגר והראל ויזל, האחרון הביא לארץ ממש לאחרונה את רשת שייק שאק שכבר התחילה את הצמיחה שלה וההתרחבות בישראל בטרם פרצה מלחמת חרבות ברזל, כך שגם הענף לא זר לו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה