השוק

עידן עופר ואודי אנג'ל השלימו חלוקת מאות מחשבים לילדים בצפון

ארגון סיסמה לכל ילד של אנשי העסקים אודי אנג'ל ועידן עופר השלים חלוקת מאות מחשבים ניידים למשפחות מעטות יכולת בצפון באמצעות ארגון "סיסמה לכל תלמיד"
ניצן כהן | 
אבישי גיבלי (צילום ענבל מרמרי)
על רקע המלחמה בצפון, "סיסמה לכל תלמיד", שהינו ארגון חינוכי-ערכי לחיזוק המיומנויות הטכנולוגיות של ילדי ישראל, נרתם למען תלמידי ישראל ברחבי הארץ כדי לאפשר להם לקיים שגרת למידה מרחוק, לספק תמיכה ומגוון רחב של פתרונות גם ביישובים שלא פונו.
במהלך השבועיים האחרונים "סיסמה לכל תלמיד" חילק מאות מחשבים ניידים ונייחים אישיים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, זאת מתוך ההבנה כי נגישות טכנולוגית הינה קריטית עבור התלמידים, על מנת שיוכלו ליישם שגרת למידה מרחוק. מטרת חלוקת המחשבים היא להבטיח כי כלל התלמידים יוכלו להשתתף בשיעורים ובפעילויות המקוונות יחד עם חבריהם, ללא תלות במצבה הכלכלי של משפחתם.
בנוסף, הפעיל הארגון עשרות מדריכים שמעבירים סדנאות ושיעורים וירטואליים חווייתיים לאורך שעות היום. מטרת היוזמה הינה לסייע להורים ולצוותי ההוראה בהתמודדות עם האתגרים החינוכיים הנוכחיים של ילדיהם ותלמידיהם, בדגש על הורים וצוותי הוראה שגויסו לשירות המילואים. הפעילויות המועברות באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, מתפרסות על פני מגוון רחב של נושאים, מספקות העשרה לימודית ויוצרות מרחב חברתי תומך ומעצים עבור הילדים.
ארגון "סיסמה לכל תלמיד" העמיד לכ-300 אלף תלמידים בצפון הארץ את המרחב הדיגיטלי הייחודי של הארגון, המאפשר גישה ללא עלות למאגר עשיר של חומרי לימוד, יישומים דיגיטליים המשלבים בינה מלאכותית, חדרי לימוד וירטואליים ועוד. המרחב הדיגיטלי מאפשר לתלמידים להמשיך בלמידה מרחוק באופן אינטראקטיבי ומעשיר, תוך שמירה על קשר עם מוריהם וחבריהם לכיתה.
מהארגון נמסר כי: מתוך הכרה בחשיבות החוסן הנפשי בתקופה זו, "סיסמה לכל תלמיד" הנגיש לתלמידים ברחבי הארץ ספריית  VODעשירה הכוללת מפגשי העצמה עם ידוענים. התכנים בספריית ה-VOD נועדו לחזק את החוסן הנפשי של התלמידים, לספק להם השראה ולעודד אותם להתמודד עם האתגרים בתקופה הביטחונית הנוכחית.
לצד הנגשת הפעילות עבור התלמידים בצפון הארץ, הארגון מקיים הדרכות מקיפות לצוותי ההוראה בבתי הספר בנושא למידה מרחוק. ההדרכות מסייעות למורים לשפר את יכולותיהם בניהול כיתה וירטואלית ובהעברת תכנים באופן אפקטיבי במרחב המקוון. כמו כן, הארגון הגביר את מערך התמיכה הטכני אשר פועל לסייע בכל הנוגע ללמידה מקוונת, על מנת לתת מענה מסביב לשעון לתלמידים, להורים ולצוותי ההוראה.
אבישי ג'יבלי, מנכ"ל "סיסמה לכל תלמיד": "ארגון "סיסמה לכל תלמיד" עומד לצד תלמידי ישראל בכלל ותלמידי הצפון ומשפחותיהם בפרט בתקופה קשה זו, ופועל כדי להעניק תמיכה מלאה ולספק ארגז כלים שיסייעו לתלמידים להתמודד עם האתגרים הנוכחיים ולאפשר להם לקיים שגרת למידה מרחוק".
"סיסמה לכל תלמיד" מפתח מגוון פתרונות דיגיטליים מתקדמים שיעצבו את עתיד החינוך בישראל. פעילות הארגון מעצימה את היכולת הטכנולוגית של התלמידים ומכינה אותם לשוק העבודה העתידי באמצעות, שיתופי פעולה אסטרטגיים עם משרד החינוך וחברות טכנולוגיה מובילות והרחבת הפעילות לבתי ספר חדשים.
יו"ר הארגון הוא אודי אנג'ל והמממנים המרכזיים שלו הם: עידן עופר, חברת ICL, חברת XT, החברה לישראל, אודיאן השקעות ו-OPC Energy.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה