השוק

אף עין לא תישאר יבשה: ביולייט בדרך לרישום דיאגנוסטיר בבורסה בקנדה

מתקדם הרישום של דיאגנוסטיר, המפתחת פתרונות לעיניים יבשות, בבורסה בקנדה בעסקת חילופי מניות עם חברה קנדית
מערכת ice | 
יעקב מיכלין מנכ"ל ביולייט (צילום אהרון גדליה, shutterstock)
חברת ביולייט, העוסקת בהשקעות בחברות לפיתוח תרופות ומכשור רפואי למחלות עיניים, מדווחת על התקדמות משמעותית לקראת רישום חברת הבת שלה, דיאגנוסטיר, בבורסה הקנדית. הרישום מתבצע בעסקת החלפת מניות עם חברת Oceanview Technologies הקנדית.
החברה הקנדית השלימה גיוס הון מקדים בסך כ-1.3 מיליון דולר והגישה טיוטת תשקיף לרישום המניה למסחר בבורסה בקנדה. עם השלמת הרישום, ביולייט תחזיק בכ-46% ממניות החברה הציבורית; שווי המניות בעת הרישום יעמוד על כ-20.2 מיליון דולר קנדי (כ-56 מיליון שקל).
רשות המיסים בישראל אישרה את העסקה. התנאי המתלה להשלמת העסקה הנוכחי הוא ביצוע גיוס הון נוסף, כך שסך הגיוס יעמוד על לפחות 2.5 מיליון דולר אמריקאי. החברה צופה כי השלמת הגיוס והרישום למסחר יושלמו עד סוף הרבעון הרביעי של שנת 2024.

דיאגנוסטיר מתמקדת באבחון מחלות בקדמת העין באמצעות בחינת הרכב נוזל הדמעות ומפתחת פתרונות לאבחון עין יבשה ועין אדומה. ביולייט מחזיקה כיום בכ-76% מדיאגנוסטיר, וחברת אלכם מדיקל מקיבוץ ברעם מחזיקה בכ-16% נוספים.
יעקב מיכלין, מנכ"ל ביולייט: "רישום מניות החברת הבת בקנדה, בעסקת החלפת מניות, מהווה התפתחות חיובית  נוספת בפורטפוליו של ביולייט המתמקדת בתחום הצומח של טיפול במחלות עיניים. מוצרי דיאגנוסטיר לעין יבשה ולאבחון עין אדומה יאפשרו איבחון במרפאה של מחלות בקדמת העין באמצעות דגימה קלה לביצוע של נוזל הדמעות. אנו רואים פוטנציאל גדול בפעילות של דיאגנוסטיר וסבורים כי גיוס ההון המקדים וזה הצפוי בסמוךֶ לרישום למסחר בקנדה יספקו תמיכה משמעותית להמשך התפתחות החברה ומימוש הפוטנציאל, ובנוסף ביולייט תחזיק בנכס משמעותי סחיר, וכן לא תידרש להמשיךֶ ולהשקיע בדיאגנוסטיר למימון פעילותה. נמשיך לקדם את חברות הפורטפוליו לקידום מוצריהם ולתועלת בעלי המניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה