השוק

סופית: רני צים נפרד מפסגות תמורת 40 מיליון שקל

חובות אישיים שמקורם, בין היתר, ברכישת פסגות מאלטשולר ב-2021, דחפו את איש העסקים רני צים למכור את פסגות. צים חתם על הסכם מחייב עם מנכ"ל החברה לשעבר יניב בנדר, לפיו ימכור את מלוא חלקו במה שהיה בית ההשקעות הגדול בישראל
מערכת ice | 
רני צים (צילום אלכסנדר כץ, מאיר אדרי, shutterstock)
קבוצת פסגות עדכנה היום (שני) כי בעל השליטה בחברה, איש העסקים רני צים, התקשר בהסכם מחייב עם מנכ"ל החברה לשעבר יניב בנדר, לפיו ימכור צים לבנדר את מלוא אחזקותיו בחברה (65.7% מההון וכן אופציות סחירות) תמורת 40 מיליון שקל שישולמו במזומן במועד השלמת העסקה. זאת, בהמשך להודעה על מגעים בין הצדדים לפני כשבועיים.
בנדר מחזיק כיום בכ-7.39% מהון החברה (10.53% בדילול מלא); עם השלמת העסקה יעלה לאחזקה של כ-73.09% מההון (75.64% מההון בדילול מלא).

פסגות השלימה בחודש מאי את מכירת יתרת פעילות קרנות הנאמנות ל-IBI תמורת 137 מיליון שקל, זאת לאחר מכירת חלק מפעילות הקרנות וניהול התיקים לחברת הפניקס במרץ האחרון ובמהלך שנת 2023. 
קבוצת פסגות עתידה למכור את חברת פסגות ניירות ערך ולאחרונה עדכנה על חתימת מזכר הבנות מחייב למכירת החזקותיה בפסגות ניירות ערך וכן מכירת המותג פסגות לחברת כרמל קרדיט תמורת 73.5 מיליון שקל. קבוצת פסגות תשנה את שמה לאחר המכירה.
כזכור, פסגות, שהיתה במשך שנים בית ההשקעות הגדול בישראל, הפכה לשלד בורסאי לאחר שמכרה את פעילותה העיקרית. צים מתמודד עם חובות אישיים של מאות מיליוני שקלים, שנגרמו, בין היתר, בעקבות רכישת פסגות בשנת 2021 תמורת 405 מיליון שקל. צים מכר כמה נכסים בחודשים האחרונים לכיסוי החובות, ובכלל זה מכירת 9% ממניות חברת הנדל"ן רני צים מרכזי קניות .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה