השוק

דרמה בכלל ביטוח: מכירת חיסול של מניות ב-140 מיליון שקל

הקרן האמריקאית ורבורג פינקוס, ממשיכה להיפתר ממניות בישראל, ואחרי שמכרה 5% מהמניות שלה בחברת כרטיסי האשראי מקס, היא מוכרת 2.5% ממניות כלל ביטוח תמורת 140 מיליון שקל
מערכת ice | 
בורסה בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הקרן האמריקאית ורבורג פינקוס, ממשיכה להיפתר ממניות בישראל, ואחרי שמכרה את המניות שלה בחברת כרטיסי האשראי מקס, היא עושה מכירת חיסול של ממש של המניות שלה בכלל ביטוח.
על פי הפרסום היום (שלישי) ב"כלכליסט", הקרן מכרה למספר מוסדיים וקרנות גידור 2.5% ממניות החברה בכ-140 מיליון שקל. חיסול המניות של קרן ורבורג פינקוס מגיע כחצי שנה לאחר שקיבלה 5% ממניות כלל ביטוח אחרי שזו מכרה את מקס לכלל, וכעת היא מוכרת את כלל המניות שקיבלה בחברה.
כזכור, ורבורג פינקוס, קרן גלובלית המשקיעה בצמיחה, הודיעה לאחרונה על מינויו של עומר ציגלר לתפקיד יועץ בכיר לחטיבת הטכנולוגיה של הקרן. בהתבסס על ניסיונו בשוק הישראלי בתפקידו יעבוד ציגלר עם החברה בכל הנוגע לזיהוי והערכת הזדמנויות השקעה חדשות בתוכנה, תשתיות נתונים ומידע, ועסקי שירות טכנולוגיים.
עומר ציגלר הגיב למינוי: "אני נרגש לעבוד עם הצוות יוצא הדופן של Warburg Pincus. המוניטין החזק של החברה, הנוכחות הגלובלית, והמומחיות העמוקה בהשקעות טכנולוגיות מתאימים בצורה מושלמת לאהבה שלי לסקטור ולכיוון אליו אני מאמין שהשוק מתקדם. אני מצפה למנף את הניסיון והתובנות שלי בכדי לזהות הזדמנויות השקעה מעניינות, במיוחד בשוק הישראלי התוסס".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה