השוק

תנובה עושה שינוי קיצוני: במה השקיעה החברה 42 מיליון שקל?

שר החקלאות ח"כ אבי דיכטר, ביקר ראשונה במחלבת רחובות של תנובה, שם חנך את קו קרטוני החלב המפוקח השביעי של תנובה, שהוקם בימים אלה במחלבת רחובות, בהשקעה של כ-42 מיליון שקל
מערכת ice | 
חלב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר החקלאות וביטחון מזון, ח"כ אבי דיכטר, ביקר היום (שלישי) לראשונה במחלבת רחובות של תנובה יחד עם אורן לביא, מנכ"ל המשרד וצוות משרדו, על רקע השינוי הקיצוני של החברה במוצרי החלב שלה.
הביקור נערך במעמד חיים גבריאלי, יו"ר דירקטוריון תנובה, גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה, ענת גרוס-שון, משנה למנכ"ל, הנהלת תנובה, איציק שניידר, מנכ"ל מועצת החלב, דגן יראל, מנכ"ל התאחדות יצרני החלב, מתן דיל, ראש העיר רחובות, ומנהלים נוספים. במהלך הביקור, זכו השר וצוותו להסבר מעמיק על פעילות הקבוצה בזמן המלחמה ועל תפיסת ביטחון המזון שתנובה מובילה בשנה האחרונה. השר וצוותו סיירו במחלבה בהובלת דני פרץ, סמנכ"ל התפעול וירון חיים, מנהל המחלבה. 
במסגרת הביקור השר חנך את קו קרטוני החלב המפוקח השביעי של תנובה, שהוקם בימים אלה במחלבת רחובות, בהשקעה של כ-42 מיליון שקל. תנובה היא יצרנית החלב המפוקח הגדולה בישראל, כאשר מאז שנת 2015 הגדילה תנובה את קווי ייצור החלב המפוקח בקרטונים במחלבת רחובות מארבעה לשבעה, בהשקעה של כ-150 מיליון שקל. היקף ההשקעה בכלל קווי הייצור והתשתיות בתנובה מאז 2015 עומד על כ-2 מיליארד שקל.
שר החקלאות וביטחון המזון, ח"כ אבי דיכטר, אמר במהלך הביקור "ביטחון המזון הוא נושא הליבה  במדינת ישראל, בעתות שלום ובעתות חירום. תפקידנו הוא לשמור על החקלאות הישראלית ועל התעשיה הישראלית משגשגת, להגברת ביטחון המזון הלאומי /אני מברך את תנובה על המשך השקעותיה בפיתוח התשתיות והגדלת קווי הייצור של מוצרי חלב מפוקחים. מפעלים דוגמת מחלבת רחובות ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על ביטחון המזון במיוחד בתקופה זו. אמשיך לעמוד לצד החקלאות והתעשייה המקומית ופיתוחה, לטובת כלל אזרחי מדינת ישראל".
חיים גבריאלי, יו"ר תנובה, בירך את השר וצוותו על הובלת נושא בטחון המזון, ואמר "תנובה היא עמוד התווך בביטחון המזון  של מדינת ישראל, עם אחריות לייצור ואספקה של כ-75% ממוצרי החלב המפוקחים בארץ. אנו ממשיכים להשקיע במערכי הייצור וההפצה, על מנת להבטיח אספקה שוטפת של מוצרי חלב ומזון איכותיים ובריאים לציבור. בתקופה זו, לנוכח האתגרים המתמשכים בביטחון המזון על רקע המלחמה, האחריות שלנו גדלה ואנו מתמקדים בפיתוח תשתיות ושיפור היכולות שלנו כדי להמשיך ולספק מענה ראוי לכלל אזרחי ישראל".
השר אבי דיכטר מבקר במחלבת תנובה (צילום: רפי דלויה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה