השוק

תוך שנה: הזמנת ענק נוספת למיקרואלקטרוניקה של פי.סי.בי

חברת הטכנולוגיה החלה במזעור מערכות אלקטרוניות רק בשנה שעברה וכבר רושמת הכנסות של למעלה ממיליון דולר בתחום המזעור, גידול של 170% לעומת השנה הקודמת
מערכת ice | 
עובד שפירא (צילום רועי מזרחי, freepik)
פי.סי.בי טכנולוגיות מדווחת על קבלת הזמנה בהיקף של 4.4 מיליון דולר לאספקת מוצרי מיקרואלקטרוניקה כחלק מפרויקט ביטחוני אסטרטגי עבור לקוח מהתעשייה הביטחונית בישראל. ההזמנה, אשר תסופק בין הרבעון הראשון של 2025 ועד הרבעון השני של 2026, מתקיימת במסגרת חטיבת המזעור של החברה, שהוקמה במטרה לעמוד בביקוש הגובר למכלולים ממוזערים.
סך ההסכמים של פי.סי.בי במגזר הביטחוני מתחילת השנה מגיע לכ-53 מיליון דולר, עם צבר הזמנות כולל של כ-183 מיליון דולר נכון ל-30 ביוני 2024. ברבעון השני של 2024, החברה רשמה הכנסות של למעלה ממיליון דולר בתחום המזעור, גידול של 170% לעומת השנה הקודמת.

פי.סי.בי טכנולוגיות שבשליטת קרן פימי נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בייצור מעגלים מודפסים והרכבת רכיבים ומערכות. מגזרי הפעילות של החברה הם מעגלים מודפסים ומצעים, זיווד אלקטרוניקה ומזעור מערכות אלקטרוניות, פעילות שהחלה רק בשנה שעברה. החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה במגזר הביטחוני. פי.סי.בי נוסדה בשנת 1993. 
עובד שפירא, מנכ"ל פי.סי.בי: "החברה מבססת את מעמדה כספק מוביל לתעשיות הביטחוניות וההזמנה הנוכחית מהווה ציון דרך חשוב בחיזוק חטיבת מזעור מערכות אלקטרוניות ומיצובה כמובילה טכנולוגית בתחומה. העובדה שפי.סי.בי נסמכת כיום על שלוש חטיבות פעילות מספקת מענה מקיף לדרישות הלקוחות ומאפשרת לחברה להציע ללקוחותיה פתרונות מתקדמים ומשולבים של כל צרכי החומרה האלקטרונית משלב הפיתוח ועד שלב הייצור ובכך למקסם את הפוטנציאל העסקי מול שוק שגדל בקצב מהיר בארץ ובחו"ל".        
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה