השוק

גילת ממשיכה להתפוצץ: זכתה בחוזה חדש בהיקף מיליוני דולרים

חברת גילת רשתות לוויין, הודיעה כי זכתה בחוזה לשנה בהיקף של מיליוני דולרים ממפעילת לוויין מובילה באסיה פסיפיק, שמתווספת למספר עסקאות ענק שביצעה לאחרונה
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) הישראלית, מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום (שני) כי זכתה בחוזה לשנה בהיקף של מיליוני דולרים ממפעילת לוויין מובילה באסיה פסיפיק.
ההסכם מדגיש את המשך התמיכה של גילת בניהול ותחזוקת תשתית התקשורת הלוויינית של המפעיל. באמצעות חוזה זה, גילת תמשיך להבטיח ביצועי רשת משופרים ואמינות עבור כיסוי השירות של המפעיל.
"אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם אחד ממפעילי הלוויינים הבולטים באסיה פסיפיק", אמר רון לוין, סמנכ"ל המכירות של גילת. "חוזה זה מדגיש את אמון השותפים שלנו בטכנולוגיה המתקדמת שלנו", הוסיף לוין.
כזכור, רק לאחרונה הודיעה גילת שירותי לווין על עוד עסקת ענק, במסגרתה זכתה בהזמנות בהיקף של למעלה מ-12 מיליון דולר ממפעילת לוויין מובילה להרחבת רשת התקשורת הלוויינית הגלובלית שלה באמצעות פלטפורמת ה-SkyEdge של גילת. 
על פי ההודעה הרשמית שפרסמה חברת התקשורת הלוויינית, אספקת ההזמנה צפויה להתבצע במהלך 12 החודשים הקרובים. הרחבת רשת התקשורת הינה פעולה חשובה אשר מאפשרת למפעילת הלוויין צבר הכנסות עתידי משמעותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה