השוק

ענקית הרכב מקריסה את הסטארטאפ הישראלי: מדוע המניה צללה ב-13%?

אפולו פאוור, חברת הסטארטאפ הישראלית שמפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, חוטפת מכה קשה אחרי שענקית הרכב פולקסווגן, דחתה את אחד מפרויקטי הדגל, מה שהביא לכך שהמניה שלה צללה ב-13% במחזור של 1.3 מיליון שקל
מערכת ice | 
פולקסווגן (צילום shutterstock)
אפולו פאוור, חברת הסטארטאפ הישראלית שמפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, חוטפת מכה קשה אחרי שענקית הרכב פולקסווגן, דחתה את אחד מפרויקטי הדגל שלה לכל הפחות עד אמצע 2026, מה שהביא לכך שהמניה שלה צללה ב-13% במחזור של 1.3 מיליון שקל.
בדיווח שהוציאה היום (ראשון) אפולו פאוור לבורסה לניירות ערך בתל אביב, נכתב כי "בהמשך למפורט בדוח התקופתי של החברה בדבר מינויה של חברת הבת, סולארפיינט בע"מ ("סולארפיינט"), כספק ישיר של מוצר סולארי, הנלווה לאחד מדגמי הרכב של Vehicles Commercial AG Volkswagen" (VW)" לאחר גמר ייצור הרכב - "market after", אשר מיועד להטעין את מצבר הרכב , ולעדכון מיום 18.8.2024 בדבר בקשת VW לדחייה (מסיבות שאינן קשורות לחברה) של מועד תחילת האספקה המסחרית של המוצר למחצית שנת 2026".
"מודיעה החברה בזאת כדלקמן: VW הודיעה לסולארפיינט על החלטתה לעצור לעת עתה את פעילויות הפיתוח ביחס למוצר, וזאת בעקבות בחינה פנימית נמשכת ב-VW לעניין שאלת השימוש במוצר במסגרת דגם הרכב הנ"ל, כאשר היה ופעילויות הפיתוח תימשכנה בעתיד, VW תיידע את סולארפיינט".
"בנוסף", נכתב בהודעה: "ביקשה VW סקירה של עלויותיה של סולארפיינט כתוצאה מביטול אפשרי של הפרויקט. החברה תשוב ותעדכן בנושא, לרבות במקרה של קבלת הודעה בדבר חידוש פעילות הפיתוח או ביטול הפרויקט, בהתאם להוראות הדין. יובהר כי המידע הנ"ל, לרבות לעניין משך עצירת פעילויות הפיתוח, תוצאות הבחינה הפנימית הנמשכת, חידוש פעילויות הפיתוח בעתיד וביטול אפשרי של הפרויקט, מהווה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, המבוסס, בין היתר, על המידע הידוע להנהלת החברה במועד זה".
לסיום נכתב: "אין כל ודאות כי מידע זה יתממש בצורה כזו או אחרת, וזאת בין היתר בשל תלותו בגורמים חיצוניים שאינם בשליטת החברה, לרבות ב-VW ו/או התממשות איזה מגורמי הסיכון החלים על פעילות החברה, כאשר בכוונת החברה לבחון את ההשלכות האפשריות של 2 ביטולו האפשרי של הפרויקט, לרבות על מסגרת האשראי הבנקאית אשר הועמדה לה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה