השוק

אפולו פאוור חתמה על הסכם הפצה בצרפת; המניה עולה בכ-4%

אפולו פאוור היא חברה מעניינת למדי, החברה פיתחה יריעה סולארית, כלומר יריעה גמישה וקלה שמאפשרת לתרגם את אנרגיית השמש לחשמל; החברה חתמה על הסכם מסחור בצרפת ובתגובה המניה עולה הבוקר, בתנאי שוק לא פשוטים, ב-4% 
ניצן כהן | 
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור (צילום אורן אביבי)
אפולו פאוור חתמה על הסכם מסחור בצרפת ליריעה שפיתחה ושניתן לייצר ממנה חשמל באמצעות אנרגיה סולארית. היריעה שפיתחה החברה קלה (בטח יחסית לפאנלים המוכרים) וגמישה כך שבאופן תיאורטי לפחות, ניתן לפרוש אותה בקלות מבלי להכביד על גגות וכן הלאה.
אם כן, בהתאם להסכם, אפולו והחברה שרכשה את זכויות ההפצה, יפעלו לקבלת אישורים רגולטוריים מסוימים למוצר עד לסוף שנת 2024, עם קבלת האישורים תחל תקופת ביניים של עד חצי שנה שבמהלכה ירכוש התאגיד הצרפתי את המוצרים בהספק מינימלי מסוים בתמורה ל- 620 אלף אירו (כ- 2.5 מיליון שקל) על מנת לשמר את הבלעדיות למכור ולהפיץ את המוצר בצרפת, ולאחר מכן תחל תקופת מסחור, שבמהלכה יהיה על התאגיד לעמוד ברכישת המוצרים בהספקים בהיקפים שנתיים מינימליים העולים משנה לשנה.
בסך הכל כדי לשמר את הבלעדיות להפצת היריעות של אפולו יזמין התאגיד הצרפתי יריעות (בהיקף כספי של כ- 11 מיליון אירו (כ- 45 מיליון שקל) במצטבר בשלוש השנים הראשונות וכ- 34 מיליון אירו (כ- 139 מיליון שקל) במצטבר בשלושת השנים שלאחר מכן.
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "אנו שמחים על חתימת הסכם ההפצה עם תאגיד אירופאי מוביל בתחום הפתרונות לגגות. הסכם זה נחתם לאחר שבחודש יוני האחרון השלים התאגיד הזמנה ראשונית של המוצר בסך כולל של כמיליון שקל, ואנו רואים בכך התחלה של עבודה משותפת אשר עתידה לתת מענה לגגות קלים אשר לא מסוגלים לשאת את משקל הפאנל הרגיל מהזכוכית.
״הסכם הפצה זה מביא עימו פוטנציאל משמעותי למכירות החברה באירופה בשנים הקרובות והוא מצטרף להסכמים המשמעותיים והאסטרטגיים עליהם חתמנו לאחרונה עם תאגידים מובילים בצפון אמריקה בתחום הבניה ובתחום הקרוונים וכלי השיט כחלק מאסטרטגיית החברה לחדור לשווקים אלה. אנו שבעי רצון מההתקדמות העסקית שאנו מציגים לאחרונה ונפעל למימוש הפוטנציאל הרב הגלום בעסקאות אלה לטובת הצלחת החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה