השוק

לכבוד יום שפת הסימנים: פרטנר בשירות ייחודי לחירשים וכבדי שמיעה

לרגל יום שפת הסימנים הבינלאומי, פרטנר מדגישה את חשיבות שיתוף הפעולה עם Sign now, המאפשרת גישה נוחה לשירותים עבור חירשים וכבדי שמיעה
מערכת ice | 
מתחמי מכירות פרטנר (צילום פרטנר)
בשבוע שעבר ציינה קבוצת התקשורת פרטנר את יום שפת הסימנים הבינלאומי, לציון כ-3 שנים של שיתוף פעולה עם חברת Sign now. פרטנר שהציעה שירותים ייחודיים ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה, ובכך סללה דרך למתן שירותים איכותיים ואפקטיביים עבור קהילה זו.
השירות שמציעה פרטנר מתבצע באמצעות אפליקציה חדשנית המאפשרת ללקוחות ליצור קשר עם מתורגמן בשיחת וידאו בזמן אמת. המתורגמן מקשר את הלקוחות לשירותי הלקוחות של פרטנר, דבר שמאפשר מענה מיידי ויעיל. מוקדי השירות מזהים את השיחות המתקבלות ממוקד Sign now ומספקים מענה מקצועי בהתאם לצרכים המיוחדים של הלקוחות.
על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל ישנם כ-700 אלף חירשים וכבדי שמיעה, ומתוכם כ-20 אלף דוברים בשפת הסימנים. במטרה לקדם את המודעות לשפה זו, הגיע תומר לוי, מייסד ומנכ"ל Sign now, למפגש במטה פרטנר יחד עם מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים, למפגש והדרכה לצוותי החברה.
מיזם זה מהווה דוגמה לשירותים המתקדמים שמציעים פרטנר בתחום השירותים ללקוחות עם צרכים מיוחדים, ומדגיש את המחויבות של החברה לשיפור איכות חייהם של חירשים וכבדי שמיעה בישראל.

צילום: יח"צ
מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפרטנר: "זוהי זכות גדולה להיות החברה הראשונה שבישראל שהנגישה את שירותיה בשפת הסימנים. זהו שירות חשוב וחובתנו לספק שירות שוויוני ונגיש לכל לקוח. נמשיך לפתח פתרונות שירות חדשניים שיאפשרו לכלל הלקוחות חווית שירות מקצועית ומותאמת לצרכיהם".
תומר לוי, מנכ"ל Sign now: "אנחנו גאים בשותפות שלנו עם פרטנר, החברה הראשונה שהכירה בחשיבות של נגישות בזמן אמת עבור אוכלוסיית החירשים וכבדי השמיעה בישראל. יחד, אנחנו פורצים דרך בעולם הנגישות ומובילים שינוי חברתי שמבטיח שכל אדם יוכל לתקשר ולהיות שותף פעיל בקהילה, בכל זמן ובכל מקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה