השוק

צעד נוסף לקראת הדיווידנד: חברת ההחזקות של כלל ביטוח אימצה מדיניות חדשה

חברת ההחזקות של כלל ביטוח וחברת כרטיסי האשראי MAX אימצה מדיניות דיווידנד לקראת חלוקה בפועל שהיא למעשה 'הגביע הקדוש' של חברות הביטוח; יורם נוה: הבעת אמון בחוסן הפיננסי של החברה; המניה עולה ב-3%
ניצן כהן | 
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', shutterstock, וידאו הד)
חברת ההחזקות של כלל ביטוח וחברת כרטיסי האשראי MAX אימצה מדיניות חדשה לחלוקת דיווידנדים. החברה הודיעה כי מידי תשנה תחלק לבעלי המניות מחצית מהרווח הנקי וזו בשורה משמעותית למשקיעים.
המהלך של חברת ההחזקות בא אחרי ששתי ההחזקות המרכזיות שלה, כלל ביטוח וחברת כרטיסי האשראי MAX אימצו מדיניות חלוקת דיווידנדים, מה שיאפשר לחברת ההחזקות הציבורית לשתף את בעלי המניות שלה ברווחיות של חברות הבנות ובכלל בתהליכי הצמיחה של שתיהן.
החברה מדגישה, כי כל חלוקת דיבידנד בפועל תהיה כפופה לאישור פרטני של הדירקטוריון, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי ובכפוף לעמידה בהוראות הדין החלות על חלוקת דיבידנד. הדירקטוריון שומר לעצמו את הזכות לשנות את המדיניות בכל עת, בהתאם לשיקולים עסקיים ורגולטוריים.
יורם נוה, מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, מסר: "אנו שמחים להודיע על מדיניות חלוקת הדיבידנד, המדגישה את המחויבות שלנו לשתף את בעלי המניות בהצלחת החברה. מדיניות זו משקפת את האמון שלנו בחוסן הפיננסי של החברה ואת היכולת שלנו לשלב בין צמיחה לבין תשואה לבעלי המניות".
 נזכיר כי חברות הביטוח עוברות בשנתיים האחרונות תהליכי עומק מעניינים מאוד. כלל ביטוח (או נכון יותר כלל החזקות ביטוח) רכשה את חברת כרטיסי האשראי MAX ופרצה למעשה דרך לשאר חברות הביטוח שחיפשו את דרכן מעבר לעולמות הליבה - ביטוח.
רכישת חברת כרטיסי האשראי MAX איפשרה לכלל ביטוח להגיע כמעט לכל ארנק בישראל ולכל משק בית באמצעות אשראי צרכני וזה תהליך משמעותי שכן מדובר ברגל רווחית ומשמעותית שמגוונת את מקורות הרווח של החברה ומייצרת הזדמנויות משמעותיות במעלה הדרך.
יורם נוה שמוביל גם את  כלל ביטוח עצמה, העביר את החברה שורה של תהליכים פנים ארגוניים ששיפרו משמעותית את החוסן שלה ואת השורה התחתונה מה שמותיר כעת את הבמה ליחסים שבין בעלי המניות לחברה וזה אומר בראש ובראשונה דיווידנדים שכן אלה ימתנו את התנודתיות במניה וייצרו זרם מזומנים מהשקעות אסטרטגיות שלהם ואתה זה עושה כרגע חברת ההחזקות של כלל ביטוח ו-MAX.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה