השוק

רמי לוי בבשורה מאכזבת ללקוחות: המוצר שכולם מחכים לו מתעכב

הרשת נאלצת להודיע כי: "לקוחות יקרים,, רשת רמי לוי דאגה עבורכם לדבש טהור במחיר של 19.90 שקל לק"ג, המחיר הנמוך ביותר. הדבש אמנם הגיע לארץ אך בשל עיכוב אישור משרד הבריאות וענייני רגולציה הדבש טרם הגיע לסניפים ועתיד להיות על המדפים ביום ראשון הקרוב"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, יחצ)
רמי לוי שוב רוצה לשבור את השוק, אבל ייאלץ לחגות. שנה אחרי שהדבש שלו עורר סערה ודרישה להסירו מהמדף כי הוא "לא דבש טהור" לכאורה, איש העסקים ורשת שיווק השקמה מנסים שוב ומעלים למדפים לקראת החג דבש מיובא מספרד תחת המותג הפרטי, אבל מסתבר שייקח זמן.
בהודעה החדשה נכתב כי: "לקוחות יקרים,, רשת רמי לוי דאגה עבורכם לדבש טהור במחיר של 19.90 שקל לק"ג, המחיר הנמוך ביותר. הדבש אמנם הגיע לארץ אך בשל עיכוב אישור משרד הבריאות וענייני רגולציה הדבש טרם הגיע לסניפים ועתיד להיות על המדפים ביום ראשון הקרוב. אנו מתפללים ומאחלים שהשנה הבאה עלינו תהיה שנה טובה ומתוקה".

רק אמש המצב היה אופטימי יותר וברשתות החברתיות הודיעה הרשת: "לקוחות יקרים, רשת רמי לוי שיווק השקמה קידמה והביאה עבורכם דבש טהור ואיכותי מספרד הממתין לשחרור של משרד הבריאות, הדבש עבר בהצלחה את כל בדיקות המעבדה והאנליזות המחמירות ביותר לפי התקן האירופי והישראלי".
עוד נמסר ללקוחות כי: "אנו ממתינים בציפייה לשחרור הדבש ושינועו לסניפי הרשת על מנת שתוכלו להנות מדבש טהור ואיכותי, בכשרות מהודרת לחג במחיר של 19.90 שקל לק"ג בלבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה