השוק

רמי לוי מסתבך, הראל ויזל במהלך מטורף והמפכה במזומן בישראל

רמי לוי חטף קנס ב-133 אלף שקל, הראל ויזל נכנס לתחום חדש, אסף רפפורט משקיע בסטארטאפ הישראלי, תנובה משנה את החלב האהוב, בעלי ערוץ i24news מסתבך והאם השטר של 200 שקל יבוטל? אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
מהפכה במזומן בישראל: בנק ישראל יבטל את השטר של 200 שקל? בנק ישראל השיב לראשונה לדיווחים לפיהם השטר הפופולארי ביותר בישראל, השטר של 200 שקל, בדרך להעלם מהארנקים, זאת במטרה להילחם בהון השחור בישראל: "עד כה, לא הוצג צידוק מקצועי מבוסס דיו לביטול שטר כזה או אחר". לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל במהלך מטורף: אלה המותגים שנוחתים לראשונה בישראל: אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X, בבעלותו של איש העסקים הראל ויזל, מכריז על כניסה לקטגוריה חדשה ומשיק לראשונה קטגוריית HOME עם מבחר של פריטים לבית - למעלה מ-1,500 פריטים ו-30 מותגי HOME מובילים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אסף רפפורט משקיע בסטארטאפ הישראלי: גייס 425 מיליון שקל: חברת הסטארטאפ הישראלית Torq, המובילה בתחום HyperAutomation לאבטחת סייבר מבוססת AI, מכריזה היום על סגירת סבב גיוס C של 70 מיליון דולר, מה שמביא את סך הגיוסים שלה מתחילת 2024 לסכום של 112 מיליון דולר. בין המשקיעים ניתן למצוא את גילי רענן, אסף רפפורט, נדיר יזרעאל, יבגני דיברוב ותומר שוורץ. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בעלי ערוץ i24news מסתבך: העסק שרכש ב-2.7 מיליארד דולר קורס: משבר גדול הוביל את סות'ביס, בית המכירות שרכש פטריק דרהי, לנקוט בצעדים דרסטיים. החברה דוחה תשלומים לספקים ועובדים, ואף הנפיקה שטרי חוב לבכירים במקום בונוסים. במקביל, דרהי הגדיל את חובות החברה לכ-1.8 מיליארד דולר ומשך ממנה דיבידנדים בסך 1.2 מיליארד דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.

רמי לוי חוטף קנס ענק: מדוע ישלם 133 אלף שקל למדינה? חברת הלו 015 בבעלות רמי לוי תקשורת נקנסה על ידי משרד התקשורת, לאחר שלפי הנטען מסרה מיקומים על פריסת תשתיות בזק לחברות אחרות, מה שעלול לגרום גם לפגיעה ביטחונית. מנכ"ל הלו 015: "מתחרה של החברה בחר להכפיש את שמה, מעולם לא העברנו מידע לגורמים שאינם מורשים לכך". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תנובה עושה מהפכה במדפים בסופרמרקט: זה מה שיקרה לחלב: תנובה, ענקית המזון הישראלית, החליטה להוביל מהפכה ירוקה באמצעות שינוי קטן זה, המשקף מגמה עולמית של אחריות תאגידית כלפי הסביבה. המעבר לפקק הלבן מהווה חלק ממאמץ נרחב של תנובה להפחתת טביעתה הפחמנית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי וישראייר משתלטים על נתב"ג: המניה מזנקת בענק: ישראייר מציגה גמישות מרשימה בפעילותה. החברה הצליחה להגדיל את נתח השוק שלה בנתב"ג ל-9% באוגוסט 2024, עם גידול של 19.5% במספר הנוסעים לעומת אוגוסט 2023. המניה עלתה ב-3.2% בבורסה וגם הירידה במחירי הדלק הסילוני ב-35% בשנה האחרונה מספקת רוח גבית משמעותית לרווחיות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה