השוק

נירעותק יוצאת למהלך מפתיע: המדבקות העתידיות בדרך אליכם

נירעותק מקימה מחלקת מחקר חדשה לפיתוח מדבקות עמידות וידידותיות לסביבה, מצמצמת את השפעתן על הסביבה מבלי לפגוע באיכות וממשיכה להוביל בתחום ייצור המדבקות בישראל
מערכת ice | 
מחקר מדעי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת נירעותק מקיבוץ ניר דוד, החוגגת בשנה הבאה 40 שנות פעילות, מודיעה על הקמת מחלקת מחקר וחדשנות חדשה. מטרת המחלקה היא לפתח את הדור הבא של מדבקות, המיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות המפחיתות את השפעתן על הסביבה מבלי לפגוע באיכות וביעילות.
במדבקות החדשות ייעשה שימוש בחומרים פחות מזיקים, המתאימים למחזור טוב יותר, ובכך ייסיעו לצמצם את הפסולת הנגרמת ממדבקות ישנות.

מפעל נירעותק (צילום: איתי סבי)
נירעותק, אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום ייצור המדבקות, החברה מייצרת מדי שנה מאות מיליוני מדבקות לשימושים מסחריים שונים. עם מחלקת המחקר החדשה, החברה שואפת להוביל בתחום ולהציע פתרונות חדשניים המספקים יתרונות סביבתיים ושימושיים.
החברה מעסיקה כיום כ-130 עובדים, רובם מאזור עמק המעיינות ועמק יזרעאל. העובדים מגיעים בכל יום למפעלי החברה לייצור מדבקות המיועדות לשווקים שונים ברחבי העולם. ההשקעה במחקר וחדשנות נועדה לשמר את המובילות הטכנולוגית של חברת נירעותק ולהמשיך לספר פתרונות איכותיים ומתקדמים ללקוחותיה.
מעוז סרף, מנכ"ל החברה: "אנו ממשיכים לקדם את החברה להיות המובילה בתחומה בעולם, עם ראייה ארוכת טווח הנשענת על הקשבה לצרכי הלקוח, הקשבה לצרכי הטבע, ביצועים בלתי מתפשרים ויכולת להתאים את הביצועים לצרכי הלקוח. נירעותק, כמהלך אסטרטגי ארוך שנים, החליטה על מעבר לטכנולוגיות של מדבקות, אשר מפחיתות באופן משמעותי את הצורך במחזור ובכך תורמות לסביבה בה אנו חיים.
אחת מהמוטיבציות המרכזיות להקמת המחלקה, הייתה הרצון שלנו להביא את הדור הבא של המדבקות.  אשר יאפשר לנו לממש את החזון הירוק שלנו ויאפשר עבודה יעילה יותר בכל שרשרת הערך ללקוח וללקוח הקצה". אנו נמשיך להעמיד לרשות לקוחותינו את כל היכולות שלנו, ויחד עם מחלקת המחקר נאפשר להם לממש את חזונם ולחזק את מעמדם בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה