השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: זו המניה שחצתה את רף ה-3 טריליון

הבורסה בניו יורק ננעלה בירידות קטנות בדאו ג'ונס וב-S&P 500. בעוד הנאסד"ק שמר על יציבות עם עלייה לא משמעותית. מעצמת השבבים אנבידיה הוסיפה לערכה 2.18% והרימה שוב את שווי השוק שלה למעל 3 טריליון דולר

מערכת ice | 
הבורסה לניירות ערך בניו יורק (צילום shutterstock)
המסחר בבורסה בניו יורק ננעל היום (רביעי) בירידות קטנות במגמה מעורבת. מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.70%, הנאסד"ק עלה ב-0.14% בלבד וסיים ביציבות ו-S&P 500 השיל מערכו 0.19%.
המשקיעים ממתינים כעת לנתוני אינפלציה שיגיעו בהמשך שבוע המסחר ולרמזים לגבי תוכניות הפד להורדת ריבית נוספת, על רקע החששות מהאטה בכלכלה. 
בין הדו"חות שצפויים להתפרסם בימים הקרובים: מדד המחירים של ההוצאה לצריכה פרטית בארצות הברית – מד האינפלציה המועדף על הבנק המרכזי.
מעוד נתונים שהתפרסמו היום עולה כי מספר היתרי הבנייה בארה"ב גדל בפחות מהצפוי בחודש אוגוסט והוסיף לחשש לגבי שוק הדיור במדינה.
אנבידיה עקפה שוב את רף ה-3 טריליון וטיפסה ב-2.18% בעקבות דיווחים לפיהם המנכ"ל ג'נסן הואנג סיים למכור את מניות אנבידיה מוקדם מהצפוי. ההכנסות מהמכירות הגיעו ל-713 מיליון דולר.
מניית מטא פלפורמס טיפסה היום ב-0.88% לאחר שהציגה את משקפי המציאות הרבודה הראשונים שלה באירוע השנתי של החברה וחשפה שלל עדכונים, בדגש על שילוב תכונות AI בפלטפורמות השונות של החברה, כולל פייסבוק ואינסטגרם.
מניית אינטל עלתה ב-3.20% בעקבות חשיפת שני מוצרי בינה מלאכותית: אתמול השיקה אינטל את יחידת העיבוד המרכזית (CPU) שלה Xeon 6 ואת מאיץ הבינה המלאכותית של גאודי 3. השבבים החדשים הם מרכזיים בשלבים הבאים של האסטרטגיה של החברה לתפוס מקום בתחום ה-AI של מרכז הנתונים.
גוגל הגישה תלונה נגד מיקרוסופט באירופה בטענה שהאחרונה חוסמת תחרות בשוק שירותי הענן. מניית גוגל – מניית A אלפאבית השילה מערכה 0.49%. מיקרוסופט דווקא התחזקה ועלתה ב-0.69%.
בין המפסידות הבולטות ביום במסחר הן ג’נרל מוטורס ופורד, שתיהן ירדו ביותר מ-4% לאחר הורדת דירוג ממורגן סטנלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה