השוק

שתי החברות הישראליות מתרסקות: ביהמ"ש הורה לפרק אותן

שתי חברות הנמצאות בשליטת קבוצת בסדנו הישראלית, קיבלו מבית המשפט צו פירוק לאחר שצברו חובות בסך 45 מיליון שקלים. זאת כאשר מדובר בשתי החברות המרכזיות של הקבוצה
מערכת ice | 
פיטורים (צילום shutterstock)
שתי החברות פרנסה ניהול בסד ובסדנו יזמות והשקעות, אשר בשליטת קבוצת בסדנו ואף נחשבות לשתי החברות המרכזיות שלה, נקלעו לחובות גדולים בגובה 45 מיליון שקל. בעקבות כך הקבוצה הגישה בקשה לבית המשפט, לפתיחת הליכי חדלות פירעון ומינוי נאמנים.
בית המשפט נעתר לבקשת הקבוצה ומינה את עו"ד אילן שביט ורו"ח חן ברדיצ'ב להיות הנאמנים. היום (רביעי) פורסם ב"כלכליסט" כי בית המשפט הורה לפרק את שתי החברות המרכזיות בקבוצת בסדנו, אשר בשליטתו של איש העסקים הישראלי אליעזר גרוס.
כזכור, השופטת סיגל יעקבי אשר מינתה את הנאמנים הורתה בנוסף, על הפעלה זמנית של החברות בכפוף להפקדת הסכומים הנדרשים להפעלתן. וזאת לצורך בחינת סיכויי שיקומן הכלכלי, כאשר לקבוצה יש כ-1,500 משקיעים ורבים מהם מהמגזר החרדי. 
כזכור, עוד בשנת 2017 ניהלה הרשות לניירות ערך בישראל הליך מנהלי כנגד קבוצת בסדרנו, עקב הטענה כי היא הציעה ניירות ערך ללא תשקיף למאות משקיעים בשנים 2011-2016. אז ההליך הסתיים בהסדר אכיפה, במסגרתו הוטלו על החברה והעומד בראשה קנסות כספיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה