השוק

הראל ויזל במהלך מטורף: אלה המותגים שנוחתים לראשונה בישראל

אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X, בבעלותו של איש העסקים הראל ויזל, מכריז על כניסה לקטגוריה חדשה ומשיק לראשונה קטגוריית HOME עם מבחר של פריטים לבית - למעלה מ-1,500 פריטים ו-30 מותגי HOME מובילים
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, מסך אתר terminalx.)
אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X, בבעלותו של איש העסקים הראל ויזל, מכריז על כניסה לקטגוריה חדשה ומשיק לראשונה קטגוריית HOME עם מבחר של פריטים לבית - למעלה מ-1,500 פריטים ו-30 מותגי HOME מובילים.
בהמשך להכרזת האתר על כניסתו לקטגוריית הביוטי והספורט, כעת מודיע על כניסתו לקטגוריית HOME. למעשה, TERMINAL X הוא זירת אונליין משמעותית שתציע מגוון גדול של מותגי HOME, אופנה, ביוטי וספורט במקום אחד. את כל הפריטים ניתן להזמין 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית.
אתר  TERMINAL X כבר מזמן לא רק אתר אופנה, אלא ONE STOP SHOP. האתר המציע למעלה מ-200 מותגים ישראליים ובינלאומיים במקום. בשנה האחרונה נכנס לקטגוריית הביוטי ולקטגוריית ספורט מקצועי, וזאת בנוסף למגוון העצום של מותגי האופנה באתר, כעת מתרחב באופן משמעותי בקטגוריית HOME. בין המותגים שיהיה ניתן למצוא באתר: Fox Home, Terminal x home, מלח הארץ, buy carpet, food appeal, ספרי אופנה, decorado, dream chef ועוד. 
כחלק מהכניסה של אתר האופנה TERMINAL X לתחום הבית, האתר יתמקד בקטגוריות הבאות: עיצוב הבית, מטבח, חדרי אמבטיה, חדר שינה וילדים. כל אחת מהקטגוריות מציעה מבחר רחב ומגוון של פריטים כמו: סירים, מחבתות, תמונות, מראות, שולחנות צד, שטיחים, פרטי עיצוב לחדרי ילדים ועוד. בהמשך, צפויים להיכנס עוד מותגים שירחיבו את ההיצע. את הפריטים ניתן להזמין במשלוח מהיר עד הבית, במשלוח 'מהיום למחר'. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה