השוק

עסקת ענק בעולם הריהוט הישראלי: זו הרשת שעוברת לידיים חדשות

שנתיים בלבד לאחר שיוני גדיש ומיקי ברקוביץ' רכשו את מטבחי רגבה, קרן ההשקעות BOOST Investments, בבעלותם רכשה לאחרונה 60% מרשת רהיטי היוקרה ROSSETTO
מערכת ice |  1
ריהוט תדמית (צילום שבירו ריהוט גן)
בעולם העסקים הישראלי מתחוללת מהפכה שקטה בתחום עיצוב הבית, כאשר קרן ההשקעות BOOST Investments, בבעלות יוני גדיש ומיקי ברקוביץ', רכשה לאחרונה 60% מרשת רהיטי היוקרה ROSSETTO. עסקה זו, המשקפת שווי של כ-40 מיליון שקל לרוזטו, מסמנת מגמה חדשה של קונסולידציה וחדשנות בענף הרהיטים הישראלי. רכישה זו מגיעה שנתיים בלבד לאחר שגדיש וברקוביץ' רכשו את מטבחי רגבה, מהלך שהדגיש את כוונתם להפוך לשחקנים מרכזיים בשוק העיצוב והריהוט המקומי.
רוזטו, שנוסדה ב-1978 על ידי עזרא שובי ומנוהלת כיום על ידי בנו עידן, היא שחקנית מפתח בשוק רהיטי היוקרה בישראל. עם שבעה סניפים ברחבי הארץ ומגוון מותגי עיצוב בינלאומיים, הרשת מייצגת את הטעם המעודכן והאנין של הצרכן הישראלי המודרני. הצמיחה המרשימה של רוזטו, עם גידול שנתי של 15% עד 20% בהכנסות מאז תקופת הקורונה, מדגישה את הפוטנציאל הרב הטמון בשוק זה, המוערך בכ-8 מיליארד שקל בשנה.

המיזוג בין רוזטו לבין האימפריה העסקית של גדיש וברקוביץ' צפוי ליצור סינרגיה משמעותית בענף. החיבור בין מטבחי רגבה לרוזטו מאפשר יצירת חוויית קנייה כוללת ללקוחות, המשלבת פתרונות מטבח עם ריהוט יוקרתי לכל הבית. זהו מהלך אסטרטגי המכוון להגדיל את נתח השוק של שתי החברות ולהציע ערך מוסף משמעותי לצרכנים, תוך ניצול היתרונות היחסיים של כל חברה.
מעבר להיבטים העסקיים, מהלך זה משקף שינוי תפיסתי בתעשיית הרהיטים הישראלית. הוא מסמן מעבר מגישה מסורתית של עסקים משפחתיים קטנים לתפיסה של קבוצות עיצוב גדולות ומשולבות, המסוגלות להתחרות ברמה הגלובלית. זהו צעד משמעותי לקראת מודרניזציה והתייעלות של הענף, שעשוי להוביל לחדשנות מוגברת, שיפור בשירות הלקוחות, ואולי אף להורדת מחירים לצרכן בטווח הארוך.
לסיכום, הרכישה של רוזטו על ידי BOOST Investments מהווה נקודת מפנה בשוק הרהיטים הישראלי. היא מבשרת על עידן חדש של שיתופי פעולה אסטרטגיים, חדשנות עיצובית, ושינוי בתפיסת חווית הקנייה של רהיטים בישראל. עם זאת, האתגר העומד בפני הקבוצה החדשה יהיה לשמר את הייחודיות והאיכות של כל מותג, תוך יצירת ערך מוסף משמעותי ללקוחות. ההצלחה של מהלך זה עשויה להוות מודל לחיקוי עבור ענפים אחרים בתעשייה הישראלית, ולסמן את תחילתו של גל חדש של קונסולידציה ומודרניזציה בשוק המקומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי הטיפשה
    רהיטי יוקרה 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יואוווו אני אוהבתתתת
    סגור