השוק

מייקי זלקינד בהתבטאות נדירה לחילופי המנכ"ל בגב ים: "שיאים חדשים"

יו"ר דירקטוריון גב-ים, מייקי זלקינד, ומבעלי השליטה בדסק"ש, מתייחס לראשונה בהתבטאות נדירה לחילופי מנכ"ל ענקית הנדל"ן הישראלית גב ים, במקומו של אבי יעקובוביץ שיעזוב לאחר 12 בתפקיד כאשר מונה לסגן יו"ר דירקטוריון גב-ים: "מאמינים ביכולות הניהול והמנהיגות של נטלי ובכישרונה להצמיח את גב-ים"
מערכת ice | 
דניאל ומייקי זלקינד אלקו (צילום ישראל הדרי)
מייקי זלקינד, יו"ר דירקטוריון חברת פרוייקטי הנדל"ן גב ים, מתייחס היום (ראשון) לראשונה לחילופי עמדת המנכ"ל בחברה, כאשר גם בקבוצת דסק"ש, בעלת השליטה בגב ים, נרשמו תזוזות.
כזכור, לפני שעה קלה דיווחנו על חילופים בצמרת דסק"ש. ברוך יצחק, סמנכ"ל הכספים של דסק"ש ונכסים ובנין, ימונה למנכ"ל דסק"ש ונכסים ובנין במקביל לתפקידו הנוכחי. נטלי משען-זכאי ששימשה מנכ"לית דסק"ש, תמונה למנכ"לית גב ים. אבי יעקובוביץ ימונה לסגן יו"ר דירקטוריון גב-ים לאחר 12 שנים בתפקיד (ו-34 שנים בחברה).
יו"ר דירקטוריון גב-ים, מייקי זלקינד התייחס לחזון הקבוצה לאחר מכירת סלקום, ומוקד הפעילות של הקבוצה בחברה המצליחה גב ים. לדבריו: "מיקוד וריכוז פעילות הקבוצה בגב-ים מהווה צעד אסטרטגי חשוב שמאפשר לנו למקד את המשאבים והמאמצים שלנו בתחום הנדל"ן המניב, שבו יש לנו מומחיות מוכחת ויתרון משמעותי. אנו מאמינים שצעד זה יאפשר לנו להמשיך לצמוח ולהשיא ערך לבעלי המניות שלנו בטווח הארוך".
על מעברו של יעקובוביץ מתפקיד המנכ"ל לתפקיד סגן היו"ר, אמר זלקינד: "ברצוני להודות מקרב לב לאבי יעקובוביץ על שנותיו הרבות כמנכ"ל גב-ים, במהלכן צמחה החברה, והגיעה למעמדה כאחת מחברות הנדל"ן המניב המובילות בישראל, ועל תרומתו הרבה להישגיה המרשימים. ניסיונו העשיר של אבי היה ועודנו נכס יקר ערך עבורנו ואני משוכנע שנמשיך ליהנות מניסיונו בתפקידו החדש כסגן יו"ר הדירקטוריון".
יו"ר גב ים גם פרגן למחליפה - מנכ"לית דסק"ש נטלי משען זכאי ואמר: "במקביל, אני שמח לברך את נטלי משען-זכאי על מינויה למנכ"לית גב-ים. בתפקידה כמנכ"לית דסק"ש ונכסים ובנין הפגינה נטלי מיומנויות עסקיות והציגה תוצאות מרשימות בסביבה עסקית מאתגרת מאוד. אנו מאמינים ביכולות הניהול והמנהיגות של נטלי ובכישרונה להצמיח את גב-ים ולהוביל אותה לשיאים חדשים".
חברת גב ים, פרסמה את תוצאות הרבעון השני של השנה ואת המחצית הראשונה, לפני כחודשיים, כאשר על פי הנתונים חל גידול של כ-7% בהכנסות החברה שהסתכמו בכ-340 מיליון שקל. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם במחצית הראשונה של השנה ב-331 מיליון שקל לעומת כ-335 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה