השוק

גב-ים צומחת: מסכמת חציון עם עלייה בהכנסות

חברת פרויקטי הנדל"ן בניהולו של אבי יעקובוביץ מפרסמת עלייה של 7% בהכנסות החברה בדו"ח הכספי למחצית הראשונה ולרבעון השני של שנת 2024. לצד ההכנסות החברה סופגת ירידה מתונה ברווח הנקי
מערכת ice | 
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (צילום vecteezy, אלדד רפאלי)
חברת גב-ים פרסמה את הדו"ח הכספי למחצית הראשונה ולרבעון השני של שנת 2024 בו חשפה גידול של כ-7% בהכנסות החברה שהסתכמו בכ-340 מיליון שקל. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם במחצית הראשונה של השנה ב-331 מיליון שקל לעומת כ-335 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
במחצית הראשונה של שנת 2024 החברה חתמה על 68 הסכמי שכירות בנכסים קיימים בנוסף ל-9 פרויקטי נדל"ן בשטח כולל של כ-360 אלף מ"ר, ההשקעה הכוללת של פרויקטים אלה מסתכמת ב-4.2 מיליארד שקל והם יוסיפו לחברה הכנסות בשווי של כ-330 מיליון שקל.
לחברה יש נכסים בשטח כולל של כ-1.2 מיליון מ"ר שאינם משועבדים בשיעור תפוסה של כ-96%. שיעור תפוסה זה נשען על מטרופולין תל אביב, מרחב הרצליה והפארקים האקדמיים בירושלים ובבאר שבע.
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "במוקד פרסום הדוחות של גב-ים עומדת עסקת הענק עם גוגל, שמביאה בשורה לאומית במובן הרחב ביותר. עסקה שמצביעה על האחיזה של חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות, TIER-1, במרכזי הפיתוח בישראל, אשר חלקם הגדול נמצא בפארקי ההייטק של גב-ים. 
יעקובוביץ הוסיף ואמר כי: "אנו ממשיכים לחוות את אחת התקופות המורכבות והמאתגרות ביותר למדינת ישראל, שנותנת את אותותיה ומקרינה על המשק הישראלי. לצד סביבה עסקית מורכבת זו, תוך איזון בין הפעילות העסקית והמציאות המורכבת, גב-ים מסכמת את המחצית הראשונה של שנת 2024 כשהיא שומרת על יציבות ומציגה דוחות טובים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה