השוק

ג'ייפרוג ואנבידיה בשיתוף פעולה: חידושים פורצי דרך באבטחת ה-AI

JFrog הכריזה על אינטגרציה עם NVIDIA NIM ושיתוף פעולה מורחב עם GitHub, שיאפשרו שילוב מודלי AI בתהליכי DevSecOps בצורה מאובטחת ומהירה. בנוסף, הושקו כלים חדשים לניטור בזמן אמת ושיפור אבטחת התוכנה בסביבות Kubernetes
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת JFrog הכריזה בכנס SwampUP השנתי שנערך בטקסס על אינטגרציה עם NVIDIA NIM, קטלוג המיקרו-שירותים של בינה מלאכותית, כחלק מפלטפורמת התוכנה NVIDIA AI Enterprise. אינטגרציה זו נועדה לסייע לשילוב מודלים של בינה מלאכותית עם תהליכי DevSecOps, תוך תמיכה בשקיפות מלאה ויכולת מעקב לאורך כל שרשרת אספקת התוכנה. בזכות השילוב, ארגונים יוכלו להעלות מודלים מאובטחים של למידת מכונה (ML) ו-LLMs לסביבות ייצור בצורה מהירה ויעילה.
בכנס, JFrog הכריזה גם על הרחבת שיתוף הפעולה עם GitHub, פלטפורמת פיתוח הקוד הפתוח המובילה בעולם. שיתוף פעולה זה מאפשר למפתחים גישה למידע רחב יותר על מצב הפרויקט ורמת האבטחה שלו. אחד החידושים הוא השקת Copilot, צ'אט שמסייע למשתמשים לבחור במהירות חבילות קוד פתוח מאובטחות ומעודכנות לשימוש, המאושרות על ידי הארגון.
יואב לנדמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומייסד שותף ב-JFrog, הסביר כי מפתחים זקוקים למידע מקיף על איכות ואבטחת הקוד שהם משלבים בתוכנה שלהם. שיתוף הפעולה עם GitHub מאפשר למפתחים לנווט בין הקוד למוצרים הבינאריים בצורה אינטואיטיבית, ולבנות ולהפיץ תוכנה באופן מהיר ואמין.

יואב לנדמן, מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיה (צילום: JFrog)
בנוסף, JFrog השיקה את JFrog Runtime, תוספת למערך יכולות האבטחה שלה, המאפשרת שילוב אבטחה בכל שלבי תהליך הפיתוח. פלטפורמת JFrog מספקת לצוותי הפיתוח והאבטחה כלים לניטור בזמן אמת של סביבות Kubernetes, ומסייעת בזיהוי, תיעדוף וטיפול מהיר באירועי אבטחה.
מחקר שביצעה IDC, במימון JFrog, מצא כי ארגונים מוציאים בממוצע 542 דולר לשבוע לכל מפתח למשימות אבטחה ו-DevSecOps. הפתרונות החדשים של JFrog מיועדים לחסוך זמן ולייעל את תהליך הפיתוח, תוך חיזוק האבטחה לאורך כל שרשרת אספקת התוכנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה