השוק

אקזיט ענק: ג'ייפרוג רוכשת את החברה הישראלית ב-230 מיליון דולר

ענקית התוכנה ג'ייפרוג תרכוש את חברת Qwak הישראלית, המפתחת פלטפורמה לניהול תהליכי AI וMLOps. על הרכישה אמר מנכ"ל Qwak כי איחוד היכולות ייצור "חווית משתמש שתסלול את הדרך לצוותי הפיתוח לייצר תהליכים יעילים ובטוחים יותר"
מערכת ice | 
שלומי בן חיים (צילום Jfrog)
חברת ג'ייפרוג (JFrog), ענקית התוכנה הישראלית ויצרנית הפלטפורמה לניהול שרשרת אספקת התוכנה בעולמות ה-DevOps וה-DevSecOps, הכריזה היום (שלישי) כי תרכוש את חברת Qwak הישראלית, המפתחת פלטפורמה לניהול תהליכי AI וMLOps. עם השלמת הרכישה, בכ-230 מיליון דולר, מתכוונת JFrog להציע פתרון מלא לצוותי פיתוח ואבטחת תוכנה להתרחב ולשלב פיתוח מודרני בעולמות MLOps.
על החיבור בין החברות אמרו בג'ייפרוג כי הפתרון המאוחד יציע לראשונה בתעשייה, "פונקציונליות מתקדמת שתאפשר למפתחים וחוקרי נתונים (data scientists) להנות מפלטפורמה אחידה לניהול פיתוח אפליקציות מבוססות AI ואפליקציות אחרות, תוך שימוש באוטומציות ותהליכי פיתוח מודרניים של עולם ה-DevOps ושמירה על רמת אבטחה נאותה".
עוד אמרו כי הפלטפורמה גם מאפשרת לצוותי פיתוח להגיע בפשטות ובקלות משלב הפיתוח לשלב הרצת מודל AI בפרודקשן, ולהימנע מניהול מקביל של כלים הדורשים היום אינטגרציה ביניהם.  
שלומי בן חיים, מייסד משותף ומנכ"ל JFrog התייחס לרכישה: "ארגונים אשר לא ישכילו לשלב פיתוח יעיל ומאובטח באמצעות מכונות ומודלים בתחום הבינה המלאכותית יעלמו מהעולם. ג'ייפרוג מספקת פלטפורמה המאפשרת ללקוחותיה לחצות את המהפכה הדיגיטלית באמצעות פתרונות למפתחים או למכונות - שילוב מחויב במציאות בשנים הבאות. אנו נרגשים לשלב את הפתרון של Qwak כחלק מהפלטפורמה  על מנת לאפשר ללקוחות חוויית פיתוח אחידה ואופטימלית בעולמות הבינה המלאכותית. הצוות של Qwak כמו הצוות של JFrog 'נולד' בישראל והתרחב לארה"ב תוך שימת דגש על חדשנות טכנולוגית ותרבות ארגונית מנצחת מה שהופך את החיבור ביננו למרגש וטבעי."
אלון לב, מייסד משותף ומנכ"ל Qwak, אמר: "אנחנו נרגשים להצטרף למשפחת ג'ייפרוג ולסייע יחד ללקוחות לייעל ולהאיץ יוזמות בעולמות הבינה המלאכותית. החזון שלנו מתחילת הדרך היה לשנות את האופן שבו צוותי פיתוח תוכנה וחוקרי נתונים עובדים יחד כדי להביא תוצרי בינה מלאכותית כבר משלב הפיתוח. איחוד היכולות שלנו עם הפלטפורמה של ג'ייפרוג לניהול שרשרת אספקת התוכנה ואבטחתה, יוצרים חווית משתמש שתסלול את הדרך לצוותי הפיתוח לייצר תהליכים יעילים ובטוחים יותר, תוך הפשטה וניהול אוטומטי."
לרכישה קדמה אינטגרציה בין הפתרונות הטכנולוגיים של ג'ייפרוג וקוואק שהתבססה על הגישה של ג'ייפרוג לניהול מודלים באופן אוניברסלי והוליסטי, תוך הסרת חסמים ומורכבויות בתהליך השימוש בכלים שונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה