השוק

בנק דיסקונט ומנורה יממנו כחצי מיליארד שקל: פרויקט הענק מתחמם

התקדמות משמעותית לפרויקט ה-Medical Center. דיסקונט ומנורה יעניקו להכשרת הישוב מימון בסך של 425 מיליון שקל, מועד סיום הקמת המגדל צפוי בשנת 2027, והחברה צופה NOI של 40-45 מיליון שקל בשנת אכלוס מלאה
מערכת ice | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images, shutterstock)
הכשרת הישוב מתחילה את הקמתו של פרויקט משמעותי נוסף כחלק מאסטרטגיית החברה להרחבת זרוע הנכסים המניבים של החברה בישראל. החברה מעדכנת היום כי חתמה על הסכם סינדיקציה לקבלת מסגרת אשראי בהיקף של 425 מיליון שקל למימון וליווי בניית פרויקט ה-Medical Center.
עסקת המימון הינה בהובלת בנק דיסקונט, שהינו המארגן ונציג המלווים בעסקה, לצד מנורה מבטחים חברה לביטוח. בנק דיסקונט ומנורה יעניקו להכשרת הישוב את חבילת המימון לצורך הקמת הפרויקט שמתחילה בימים אלה במתחם ה-BBC בבני ברק. מועד סיום הקמת המגדל צפוי לשנת 2027, והחברה צופה NOI של כ-40 עד 45 מיליון שקל בשנת אכלוס מלאה.

מגדל ה-Medical Center שבבעלות הכשרת הישוב, יוקם בשטח של כ-60 אלף מ"ר ב-20 קומות. בשטח של כשליש מהפרויקט יוקם מר"ג (מרכז רפואי-גריאטרי)  אשר יכלול 11 מחלקות אשפוז מתקדמות ובריכה שיקומית-טיפולית, בהובלת מר טל תורג'מן ומר שמואל רייכמן, הבעלים של 'בית הדר' (מרכז רפואה, שיקום וסיעוד מאשדוד) ובשותפות עם קופת החולים 'לאומית שירותי בריאות'.
על יתר שטחי הפרויקט מנהלת החברה משאים ומתנים עם שוכרים שונים מתחומי הרפואה, אשר מיועדים לשימושים מגוונים, ובהם: מרכזי רפואה מתקדמת, רפואת מומחים ורפואה יועצת של קופות החולים, שלוחות ומרפאות חוץ של בתי החולים המובילים, מרכז טיפולים מתקדם בתחומו לטיפול בהפרעות דחק, חוסן ובריאות הנפש, מכונים וחדרי פרוצדורות וטיפולים, מרכזי הדרכה והכשרה עם התנסות קלינית מעשית בתחומי הרפואה והפרא-רפואה, משרדים בתחום הרפואה, מעבדות, מחקר ופיתוח.
פרויקט ה- Medical Centerהינו המגדל השלישי שהחברה מקימה בבני ברק לצד מגדלי המשרדים "Nimrodi Tower" ו"מגדל הכשרת הישוב". הכשרת הישוב יוצגה בעסקת המימון על ידי עו"ד ארז תיק, עו"ד אלעד שולמן ועו"ד שחף רוט-קליין ממשרד ליפא מאיר; דיסקונט ומנורה יוצגו בעסקה על-ידי עו"ד אלי אליה, עו"ד ענבל בדנר ועו"ד עדי לובוצקי ממשרד גורניצקי.
מטעם בנק דיסקונט הובילו את העסקה אגף נדל"ן ויחידת הסינדיקציה של הבנק: שירלי מישאל - ראש מערך נדל"ן, ינון כהן דוד - מנהל עסקים באגף הנדל"ן, דורון נווה - מנהל קשרי לקוחות באגף הנדל"ן; מהמערך העסקי - נטליה הגנדורף - ראש מערך עסקי, נועם שוויצר - מנהל סקטור תשתיות וסינדיקציה, גליה אלדן - מנהלת יחידת הסינדיקציה ועו"ד זאב ביננשטוק.
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "לצד מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה, החזון שלנו בפרויקט החשוב הזה הוא ערכי, ישראלי, חברתי וציוני. הכשרת הישוב שמה לה כיעד, להתוות במרכז הרפואי החדש, מודל של רפואה איכותית ומתקדמת, עם יכולת לספק מענה לאומי נרחב למגוון האוכלוסיות ומחויבות גבוהה להצלחה. מדובר בפרויקט אסטרטגי משמעותי של החברה ואנו צופים שהוא ישרת מטופלים מכל הארץ".
עודד סתר, סמנכ"ל מימון, השקעות ופיתוח עסקי הכשרת הישוב: "אנו מברכים על ההסכם שנחתם עם דיסקונט ומנורה שיבטיח קידום של הפרויקט הייחודי שאנו מקימים בימים אלה. המרכז הרפואי שצפוי להתחיל להתאכלס ולפעול במהלך שנת 2027 ישמש בית עבור עולמות הרפואה והשיקום, שלהם ביקוש רב. אנו מזהים כבר היום את הצורך ההולך וגובר בנדל"ן ייעודי לצרכים רפואיים, אשר עומד בדרישות המיגון, הנגישות והסטנדרטים המתקדמים ביותר של עולם הרפואה והשיקום".
הילה ערן זיק, סמנכ"ל וראשת החטיבה העסקית בבנק דיסקונט: "דיסקונט גאה להשקיע ולפתח תשתיות רפואה מתקדמות וחדשניות בישראל, שנועדו לקדם את איכות החיים של המטופלים ולהעניק מענה כוללני לצרכים הרפואיים והחברתיים שלהם. בנק דיסקונט ימשיך לפעול לפיתוח מיזמים פיננסים מתקדמים והעמקת השותפויות האסטרטגיות, במטרה לחזק את הכלכלה הישראלית ולהבטיח את קידומם של פרויקטים חיוניים למען החברה כולה".
ג'ואנה ויסמן, מנהלת תחום אשראי, ערבויות ותשתיות במנורה מבטחים: "אנו גאים לקחת חלק במימון הקמת מרכזים רפואיים בתחום השיקום, ולהרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת הכשרת הישוב. מנורה מבטחים הינה שחקנית משמעותית במתן אשראי לחברות גדולות בארץ, והעסקה תניב תשואה נאה לעמיתי מנורה מבטחים ולחברה. אני רוצה להודות למני ראץ שהוביל את העסקה מטעם מנורה מבטחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה