השוק

התאומות שכבשו את שנות ה-90 שוות היום מיליארד דולר

בעלי מותג העל שאנל ויורשת אימפריית לוריאל רוכשים אחזקת מיעוט במותג אופנת העל The Row של התאומות אולסן לפי שווי של מיליארד דולר
שרון בירקמן | 
התאומות אולסן צער גידול בנות (צילום Shutterstock)
פרנסואז בטנקורט מאיירס, יורשת לוריאל, והאחים ורטהיימר, בעלי השליטה בשאנל, רכשו החזקות במותג The Row לפי שווי של כמיליארד דולר, כך על פי דיווח בבלומברג. 
אלן וג'רארד ורטהיימר מחזיקים באופן פרטי ב-100% ממותג שאנל. סבם ייסד את המותג יחד עם קוקו שאנל ורכש בסופו של דבר את חלקה במותג. כל אחד מהאחים מחזיק בנכסים בשווי של 43.3 מיליארד דולר, מה שממקם אותם במקום ה-29 ברשימת האנשים העשירים בעולם לפי מדד המיליארדרים של בלומברג. יחד, עושרם הכולל היה ממקם אותם במקום ה-19 ברשימה, אחרי מנכ"ל אנבידיה ג'נסן חואנג. האחים ורטהיימר רכשו את האחזקות שלהם במותג דרך הפמילי אופיס שלהם Mousse Partners. 
פרנסואז בטנקורט מאיירס, ששוויה מוערך ב-86 מיליארד דולר, היא כיום האישה השנייה בעושרה בעולם אחרי יורשת וולמארט אליס וולטון. בטנקורט השקיעה במותג באמצעות בעלת המניות הגדולה בלוריאל, חברת Téthys.

ההשקעה היא חלק ממגמה מתרחבת במסגרתה אנשי עסקים משקיעים בתחום אופנת העל. 
המותג The Row נוסד בשנת 2006 על ידי האחיות מרי-קייט ואשלי אולסן ומתמחה באופנה מינימליסטית. מחירי המעילים, התיקים והסוודרים של המותג עשויים להגיע לאלפי דולרים. המותג מפעיל חנויות בלונדון, ניו יורק, לוס אנג'לס ובהמפטונס. מקורות פנימיים מעריכים ש-The Row  מייצרת הכנסות של 250-300 מיליון דולר בשנה. כל אחת מהתאומות אולסן מוערכת ב-500 מיליון דולר.
The Row תחשוף את קולקציית האביב/קיץ הקרובה ב-25 בספטמבר בפריז. בניגוד ליתר מותגי האופנה, The Row מבקשת מהקהל שלה לא לצלם את תצוגות האופנה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה