השוק

שוק המט"ח: הדולר מתייצב ברמה הגבוהה של ה-3.75 שקל

אתמול זינק הדולר בשיעור חד ונגע ב-3.75 שקל אחרי שפורסם כי נתניהו מעוניין לפטר את גלנט, להכניס את גדעון סער לתפקיד שר הביטחון ובכך להכשיר את החוק שמשחרר את החרדים משירות צבאי; הדולר מתייצב כעת ברמה הזו שמשקפת סוג של שיווי משקל
ניצן כהן | 
בורסה (צילום shutterstock)
אתמול נראה כי ישראל הולכת לסיטואציה חדשה ופחות מוכרת של מלחמה אזורית, רב זירתית במטרה להעביר את החוק שמשחרר את החרדים משירות צבאי. הדרך לחוקק את החוק הזה עוברת בפיטורי יואב גלנט מתפקיד שר הביטחון ומינוי של גדעון סער תחתיו, מה שמשרת גם את הספין התורן שנועד להסית את הדיון הציבורי מהפקרת החטופים ומההידרדרות הכלכלית.
המשקיעים שהבינו מהר מאוד את הסיכונים שיש במהלך כזה הסתערו על הדולר ורכשו מהמטבע האמריקאי מכל הבא ליד וכך הדולר זינק לרמה של 3.75 שקל. כעת, נרשמת רגיעה, או סוג שלה, במסחר במט"ח והדולר מתייצב ברמות האלה, פחות או יותר, כשהמשקיעים נמצאים בעמדת המתנה להתפתחויות.
אם כן, הדולר נסחר כעת ברמה של 3.75 שקל, האירו מתחזק ב-0.13% לרמה של 4.169 שקל והלירה שטרלינג מתחזקת ב-0.18% לרמה של 4.948 שקל.
באסיה נרשמת מגמה מעורבת כשמדד הניקיי עולה ב-1.5% ואילו מדד ההנג סנג יורד בשיעור דומה. בשנחאי יורדת הבורסה המקומית בכ-0.5%. במסחר בחוזים על המדדים המובילים בניו יורק נרשמות עליות שערים.
בתל אביב החל המסחר בבורסה בירידות שערים שהן המשך ישיר למגמה ששלטה בשוק אתמול. מדד ת"א 35 יורד ב-0.9% ל-2,000.5 נקודות, מדד ת"א 125 יורד בכ-1% ל-1,996.6 נקודות ולעומתם עולה מדד הבנקים בשיעור קל של 0.12% לרמה של 4,015 נקודות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה