השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר מסמן מתי יגיע השוק השורי למיצוי | כל הפרטים

הארי ואלדג, האסטרטג הטכני של אופנהיימר בתחזית חדשה מסמן את המועד בו יגיע השוק השורי ומעדכן בהתאם את תיק ההשקעות המומלץ שלו | כל הפרטים
ניצן כהן | 
מניות (צילום shutterstock)
הארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר מסמן בסקירתו השבועית, כי "השוק השורי יגיע למיצוי רק ב-2025 וכי ה-S&P 500 יגיע ל-6,000 נקודות במחצית הראשונה של אותה שנה". על פי הניתוח הטכני שביצע ואלד, טווח הזמן הממוצע שבין הגעה ל-RSI של 70 נקודות ולשיא של השוק השורי, עומד על כ-12 חודשים.
"מאז 1936, התשואות החציוניות של השוק באותו טווח הזמן עמדו על 19%, כאשר ב-83% מהמקרים (15/18) השיא הגיע לאחר יותר מ-6 חודשים, וב-67% מהמקרים (12/18) התשואה הייתה גבוהה מ-10%. הערכתו של הצוות הטכני היא כי הסיכון לשוק דובי ב-2024 נמוך, אך הוא צפוי לגדול משמעותית במחצית השנייה של 2025" כותב ואלד.
עוד הוא אומר כי "לאחר שבחודשיים האחרונים מניות הצמיחה הציגו ביצועי חסר לעומת מניות הערך, שינו מניות הצמיחה שיו כיוון והחלו להציג ביצועים טובים יותר שצפויים להימשך עד הבחירות בארה"ב". ואלד מעריך כי מגמת מכירת מניות ה-High Beta מיצתה את עצמה, ורואה את המגמה משתנה בחזרה על חשבון מניות ה-Low Beta.
בניתוח הטכני שהציג מראה הצוות שלו כי בחמש השנים האחרונות המניות ב-Russell 1,000, ששברו שיאים חדשים, אופיינו כמעט כולן בשווי של יותר מ-500 מיליארד דולר (93%). באותו המדד ובאותה תקופת הזמן, רק 59% מחברות ששוויין נע בין 50-500 מיליארד דולר הגיעו לשיא חדש, כאשר 10% בלבד מהחברות ששוויין נמוך מ-5 מיליארד הגיעו לאותו השיא. התוצאות מחזקות את התזה של ואלד שגורסת כי מניות צמיחה גדולות יהיו אלה שיובילו את השוק בחודשים הקרובים.
ואלד מעדכן בהתאם למסקנות שלו את תיק ההשקעות המומלץ עם המלצת קנייה למניות AVGO ו-NOW במגזר הטכנולוגי, COST, TMUS T ו-VZ בריטייל ובתקשורת, ו-GS, SPGI, REGN, ו-UNH בפיננסיים ובשירותי בריאות. המניות שהוצאו מרשימת המומלצות כוללות את XPO, ALTR, VECO, COIN ו-NBIX.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה