השוק

ספר תנ"ך נמכר תמורת 7 מיליון דולר: המיליארדר היהודי מפתיע בענק

אחד מהבנים במשפחת הבנקאים היהודית ספרא, שרכשה לאחרונה את הפועל תל אביב, יעקב ספרא, מכר עותק של ספר תנ"ך עתיק בן 700 שנה תמורת סכום מטורף לכל הדעות של כ-7 מיליון דולר
מערכת ice | 
צילום shutterstock
משפחת הבנקאים היהודית ספרא, היא אחת מהמשפחות היהודיות העשירית ביותר בעולם עם הון מוערך של יותר מ-20 מיליארד דולר. המשפחה, לה היו בעבר עסקים רבים בישראל, רכשה לאחרונה את קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, אבל כעת מגיעה העסקה המפתיע ביותר שלה בתקופה האחרונה.
על פי פרסום היום (ראשון) ב-YNET, משפחת ספרא מכרה בשבוע שעבר במכירה פומבית של סותב'יס, שנערכה בניו יורק, עותק של ספר תנ"ך עתיק בן 700 שנה תמורת סכום מטורף לכל הדעות של כ-7 מיליון דולר.
הספר שמכונה "תנ"ך שם טוב", נכתב בממלכת קסטיליה (ספרד של ימינו) בסביבות שנת 1312, והוא נחשב לאחת הגרסאות המדויקות ביותר של התנ"ך העברי שנכתבו ביד. יעקב ספרא, אחד מהבנים למשפחה העשירה, רכש את הספר המדובר ב-825 אלף דולר, כך שהוא עושה רווח מטורף.
כזכור, רק לאחרונה אחד מהבנים לבית משפחת ספרא, אדמונד ספרא, רכש באופן רשמי את קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, אחרי סאגה ארוכה שנמשכה מספר חודשים. מטרתו של המיליארדר, מלבד התרומה לקבילה בישראל, היא להחזיר את הפועל תל אביב, שנמצאת כיום בליגה הלאומית, לצמרת הכדורגל הישראלי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה