השוק

רשת המסעדות נכנסת לפשיטת רגל: חובות ענק בדרך לקריסה

?רשת הפיצריות האהובה בצפון קליפורניה "מרי'ס פיצה שאק", נקלעת למשבר. על פי מסמכי בית המשפט לפשיטות רגל במחוז הצפוני של קליפורניה, לחברה יש בין 1,000 ל-5,000 נושים, ונכסים המוערכים בין 100,000 ל-500,000 דולר
מערכת ice |  2
מסעדה סגורה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
"מרי'ס פיצה שאק", רשת פיצריות ותיקה ואהובה בת 65 שנים מצפון מפרץ סן פרנסיסקו, הכריזה השבוע על פשיטת רגל. הרשת, שנוסדה בשנת 1959 על ידי מרי פאציו, הגישה בקשה לפשיטת רגל תחת פרק 7, מהלך שעלול להוביל למכירת נכסי החברה. עם זאת, בהודעת החברה נמסר כי נכדותיה של פאציו ירכשו את המותג, וכי עשרת הסניפים הקיימים יישארו פתוחים למרות המשבר.
על פי מסמכי בית המשפט לפשיטות רגל במחוז הצפוני של קליפורניה, לחברה יש בין 1,000 ל-5,000 נושים, ונכסים המוערכים בין 100,000 ל-500,000 דולר. הרשת, שהחלה את דרכה במחוז סונומה, עברה בשנים האחרונות תהליך של שינוי מבני, במהלכו פוצלה מתאגיד יחיד ליחידות משפחתיות קטנות יותר. במקביל, נסגרו מספר סניפים במהלך השנה האחרונה, כולל בדיקסון, נאפה ונובאטו.

סיפורה של "מרי'ס פיצה שאק" הוא סיפור אמריקאי קלאסי של הצלחה משפחתית. מרי פאציו פתחה את המסעדה המקורית ב-1959 במבנה קטן וורוד בקהילת בויס הוט ספרינגס במחוז סונומה. לפי אתר המסעדה, פאציו בישלה הכל מאפס, והרשת התפרסמה בזכות הפיצות שלה עם תוספות ייחודיות כמו צדפות תינוק, סלמי קוטו ולינגוויסה.
המשבר של "מרי'ס פיצה שאק" מצטרף לשורה של חברות מזון ומשקאות ידועות מאזור מפרץ סן פרנסיסקו שנקלעו לקשיים לאחרונה, בהן רשת בתי הקפה המוערכת "רד ביי קופי" וקונגלומרט היין הגדול "וינטג' ויין אסטייטס". מצב זה משקף את האתגרים הכלכליים שעומדים בפני עסקים קטנים ובינוניים בתעשיית המזון והמשקאות, במיוחד לאור השינויים בהרגלי הצריכה והאתגרים הכלכליים הגלובליים.
למרות המשבר, נראה כי המורשת של "מרי'ס פיצה שאק" תימשך באמצעות הדור הבא של המשפחה. ההחלטה של נכדותיה של מרי פאציו לרכוש את המותג מדגישה את החשיבות של המסורת המשפחתית ואת הרצון לשמר את המורשת הקולינרית שהחלה לפני יותר מ-60 שנה. זהו סיפור של התמודדות עם אתגרים כלכליים תוך שמירה על ערכי משפחה וקהילה, המשקף את רוח היזמות והנחישות שאפיינה את מייסדת הרשת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פשיטת רגל
    אאלי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תפסיקו עם הכותרות של פשיטות הרגל ?אין לנו מספעק צרות במדינה?את מי זה מעניין?
    סגור
  • 1.
    אהובה על ידי מי? בישראל? לא
    בבה בובה 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה אתם כותבים רשת במקום ישר השם ונדע לא להכנס לכתבה המיותרת הזו לישראלים
    סגור