השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: המניה שצנחה ב-12% לאחר תחזית הכנסות מאכזבת

יום רביעי רצוף של עליות שערים בבורסה בניו יורק לאחר פרסום מדד מחירי היצרן  לאוגוסט ונתוני אבטלה שבועיים. המפסידה הבולטת של היום היא מניית מודרנה שהודיעה על תוכנית קיצוצים חריפה במו"פ

מערכת ice | 
וול סטריט (צילום unsplash pexels)
הבורסה בניו יורק ננעלה היום בעליות שערים. מדד הנאסד"ק עלה ב0.97%, דאו ג'ונס הוסיף לערכו 0.58%, ו-P&S 500 טיפס ב-0.75% וצמצם את ההפסדים שלו בספטמבר ל-0.9% בלבד.
מדד מחירי היצרן המודד את השינוי הממוצע במחירים שעסקים מקבלים עבור המוצרים והשירותים שלהם, עלה באוגוסט ב-0.2% ומעל להערכות קודמות. נתוני תביעות האבטלה השבועיים שפורסמו היום שיקפו עלייה שולית במספר האנשים המגישים בקשה לדמי אבטלה בשבוע שהסתיים ב-7 בספטמבר. הפוקוס של המשקיעים מופנה כעת להורדת הריבית הצפויה של הפד בשבוע הבא.
מניית מודרנה צנחה ביום המסחר ב-12.36% לאחר שיצרנית התרופות חתכה את תחזית ההכנסות השנתית שלה ואת תקציב המחקר והפיתוח.
מניית בואינג עלתה ב-1% למרות שיצרנית המטוסים עלולה לעמוד בפני שביתת עובדים כבר ממחר (שישי).
וורנר ברדרס דיסקברי וצ'רטר קומיוניקיישנס הסכימו על הפצה רב-שנתית המשלבת שירותי וידאו ליניאריים וסטרימינג, מה שהביא את מניית וורנר ברדרס לזנק ב-10.37% ואת מניית צ'רטר רומיוניקיישס להוסיף לערכה 3.55%. עוד מניות שעמדו בראש רשימת המרוויחות היום הן מרקדו ליברה (4.61%+) וחברת השבבים ברודקום (3.97%+). אנבידיה  עלתה ב-1.92%.
המפסידות הבולטות של היום, מלבד מודרנה, הן מיקרון טכנולוג'י (3.79%-), טקסס אינסטרומנטס (3.18%-) ו) GlobalFoundries-2.94%-).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה