השוק

בשווי 20 מיליארד דולר: עסקת הענק של ורייזון מדיה נחשפת

ענקית התקשורת "ורייזון מדיה" מכריזה כי היא מתכננת לרכוש את חברת "פרונטיר קומיוניקיישנס", ספקית האינטרנט בסיבים אופטיים. ענקית התקשורת האמריקאית תרכוש את ספקית האינטרנט בעסקת מזומן בשווי 20 מיליארד דולר

מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
ורייזון מדיה, חברת התקשורת האמריקאית הרב לאומית, הכריזה אמש (חמישי) כי היא מתכננת לרכוש את חברת "פרונטיר קומיוניקיישנס", ספקית האינטרנט בסיבים אופטיים. על פי הדיווח של אתר החדשות Reuters, ענקית התקשורת האמריקאית צפויה לרכוש את ספקית האינטרנט בעסקת מזומן בסך 20 מיליארד דולר.
אותו מהלך נועד לנפח את כמות המנויים של ענקית התקשורת האמריקאית, ורייזון מדיה. נוסף על כך, אותה עסקת ענק תעניק לחברת התקשורת יתרון משמעותי במתחרות הגדולות - AT&T  ו-T-Mobile.
עוד דווח, כי ורייזון מדיה הציעה לספקית האינטרנט 38.50 דולר למניה, המהווים פרמיה של 37.3% למחיר הסגירה על מניית חברת "פרונטיר קומיוניקיישנס" ב-3 בספטמבר. נכון ל-30 ביוני, ספקית האינטרנט בסיבים אופטימיים התמודדה עם חוב ענק בסך של 11.25 מיליארד דולר. על פי תנאי העסקה, ורייזון מדיה תעניק סיוע כלכלי לספקית האינטרנט והיא זו שתשלם את החוב.  
עוד דווח, כי השתיים ישלימו את העסקה בעוד כ-18 חודשים. אותו מהלך חשוב, עשוי לסייע לורייזון מדיה במשימתה המאתגרת – ניצול הכיסוי של חברת "פרונטיר קומיוניקיישנס" במספר מדינות במערב התיכון, בטקסס ובקליפורניה. 
כזכור, בשיא תקופת הקורונה, הודיעה ורייזון מדיה כי היא תתרום מודעות בשווי של 10 מיליון דולר עבור עמותות למען נפגעי קורונה. אותה תרומה ניתנה לעמותות שמתעסקות בזכויות עובדים המועסקים על בסיס שעתי ובעמותות שמעניקות מענה רגשי לקהילה הלהט"בית בזמן המשבר ובכלל. לצד אותו מהלך חשוב, ענקית התקשורת החליט להעניק לאותן עמותות שירותי קריאייטיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה