השוק

איש העסקים הישראלי בקריסה: מוכר את החברה בהפסדי ענק

הירידה במחירי יהלומי המעבדה בשיעור של כ-75% בשנים האחרונות הפכו את ההפסדים של לוסיקס של בני לנדא, למשמעותיים ובחברה נאלצים כעת להעמיד אותה על המדף למכירה כחברה פעילה, כאשר גם נכסיה על הפירוק, כאשר פירוש הדבר הוא שהחברה תפורק  בסופו של דבר
מערכת ice | 
בני לנדא (צילום אייל יזהר, shutterstock)
חברת היהלומים לוסיקס בבעלות איש העסקים בני לנדא, שרק לאחרונה נחשף שחובותיה נאמדים ב-65 מיליון דולר, חשפה אמש (שלישי) את נתוני ההכנסות לצד ההפסדים שלה, כאשר נכרת מגמה ברורה של צניחה, אם היא תמשיך בדרכה כפי שהיא.
בשנת 2021 עולה מהדו"ח כי החברה הכניסה רק 22.8 מיליון דולר והשיגה רווח נקי של 551 אלף דולר, אבל בהמשך היא עברה מרווח נקי להפסדים בעשרות מיליוני דולרים, מה שהביא אותה תוך שלוש שנים למצבה הנוכחי.

על פי גלובס, הירידה במחירי יהלומי המעבדה בשיעור של כ-75% בשנים האחרונות הפכו את ההפסדים למשמעותיים ובחברה נאלצים כעת להעמיד אותה על המדף למכירה כחברה פעילה, כאשר גם נכסיה על הפירוק, כאשר פירוש הדבר הוא שהחברה תפורק  בסופו של דבר.
חרף המצב הקשה, נראה כי קיימים גורמים המוכנים להשקיע בלוסיקס לאחר בדיקות נאותות. בר ניר מקווה שהמכירה או המיזוג של החברה יאפשרו להוציא אותה מהמשבר ולשמר את מומחיותה הטכנולוגית והחדשנית בתעשיית היהלומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה