השוק

בעקבות השביתה: מסחר דליל בשוק המט"ח, השקל נחלש והדולר מתחזק

בצל השביתה החלקית בישראל והחופשה בשווקי המסחר בארה"ב, המסחר בשוק המט"ח היה דליל במיוחד. במקביל, הדולר עולה ב-0.5% והיורו זינק ב-0.3 והוא נסחר ב-4.05 שקל 
מערכת ice | 
דולר (צילום shutterstock)
היום (שלישי), בעקבות השביתה החלקית בישראל והחופשה בשווקים בארה"ב, המסחר בשוק המט"ח המקומי היה דליל במיוחד. הדולר עלה ב-0.5% והוא נסחר כעת בשווי של 3.67 שקל ובמקביל, היורו טיפס ב-0.3% והוא נסחר תמורת 4.05 שקל.
בשונה מתמונת המצב בישראל, בקרב השווקים הבינלאומיים היורו נחלש ב-0.3% אל מול הדולר וצמד המטבעות נסחר ברמה של 1.1 דולר ליורו. רבים בארה"ב ממתינים כעת לנתוני התעסוקה שיתפרסמו במהלך סוף השבוע.
הנתונים, עשויים לספק לשוק מידע בנוגע להחלטת הריבית של אנשי הבנק הפדרלי. לפי שעה, הפד מאותת על כך שהוא עומד להוריד את הריבית במסגרת פגישתו הקרובה שתתקיים באמצע ספטמבר ולנתונים משוק העבודה עשויה להיות השפעה על החלטתו.
נתוני התעסוקה אשר יתפרסמו השבוע מהווים גורם מכריע בהחלטה של אנשי הבנק הפדרלי האם להוריד את הריבית ב-25 נקודות בסיס או ב-50 נקודות בסיס. על כן, במידה והנתונים ימשיכו להציג נתוני צמיחה ובמקביל שוק העבודה יציג מגמת שיפור, סביר להניח שהפד, יכריז על הורדה של 25 נקודות בסיס.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה