השוק

אקזיט של מאות מיליוני שקלים: בני הזוג הישראלים חוגגים בענק

הראל השקעות תרכוש את חברת גמלא הראל נדל"ן למגורים תמורת 560 מיליון שקל במזומן עבור 100% ממניות גמלא ופרמיה של כ-250 מיליון שקל. כעת נודע כי מי שמחזיקים ב-60% מהחברה שנרכשת הם בני הזוג עו"ד אפי שפיטלני ואודליה שפיטלני, שיעשו אקזיט של ממש וירוויחו 340 מיליון שקל
מערכת ice |  1
מסחר (צילום shutterstock)
הראל השקעות הודיעה אתמול (ראשון) כי פנתה לחברת גמלא הראל נדל"ן למגורים בהצעה לרכוש את מלוא הונה המונפק והנפרע של גמלא במסגרת עסקת מיזוג משולש הפכי. בעיקרי ההצעה (שתוקפה עומד על ארבעה שבועות), דווח ששוויה עומד על 560 מיליון שקל במזומן עבור 100% ממניות גמלא ופרמיה של כ-250 מיליון שקל מעל ממוצע שער המניה ב-30 ימי המסחר האחרונים.
על פי דיווח ב"דה מרקר", מי שהולכים להרוויח בענק מהעסקה הזו הם בני הזוג עו"ד אפי שפיטלני ואודליה שפיטלני, שיעשו אקזיט של ממש מהעסקה כשהם צפויים להכניס לכיסם סכום עתק של 340 מיליון שקל. בני הזוג, שאמנם לא מוכרים בשוק ההון, מחזיקים בהון כספי שמוערך במאות מיליוני שקלים, שיתפח כעת משמעותית, שכן הם מחזיקים ב-60% ממניות גמלא הראל נדל"ן.
למעשה, עו"ד אפי שפיטלני הוא חלק מהדירקטוריון של החברה, והוא הסכים לעסקת הרכישה בה יכניס סכום כסף נאה מאוד לכיסו. גמלא הראל נדל"ן למגורים פועלת ברחבי ישראל והיא חברה מובילה במתן פתרונות מימון ליזמי נדל"ן למגורים בישראל.
נכון לנתונים שהחברה פרסמה בדוחותיה הרבעון הראשון של השנה היקף תיק האשראי של החברה עמד על 1.2 מיליארד שקל. בהמשך לכך הרווח הנקי שלה ב-2023 הסתכם ב-46 מיליון שקל ובמהלך המחצית הראשונה של השנה הנוכחית הרווח הנקי הגיע ל-21 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סקס וכסף בתוך המשפחה. אין פיקוח על חברות ביטוח... (ל"ת)
    מציאות 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור