השוק

סמנכ"ל הכספים של שטראוס פורש אחרי 17 שנים; שי באב"ד: "איכות יוצאת דופן"

רגע אחרי פרסום הדוחות הכספיים, הודיע סמנכ"ל הכספים הוותיק והמוערך של קבוצת שטראוס, אריאל שטרית, על פרישתו מהתפקיד; שי באב"ד מנכ"ל הקבוצה: "מדובר באדם עם איכות יוצאת דופן"
ניצן כהן |  3
אריאל שטרית (צילום סיון פרג)
שבוע אחרי פרסום הדוחות הכספיים של החברה, הודיע סמנכ"ל הכספים של קבוצת שטראוס, אריאל שטרית על פרישתו מהתפקיד. שטרית נחשב לדמות מוערכת מאוד בקבוצת שטראוס והוא היה שותף מלא לתהליכי עומק לא פשוטים שעברו על הקבוצה בשנים האחרונות.
אם כן, אריאל שטרית, סמנכ"ל הכספים של קבוצת שטראוס, הודיע למנכ"ל הקבוצה על רצונו לסיים תפקידו לאחר 6 שנים בתפקיד. שטרית עובד בק וצת שטראוס ב-17 השנים האחרונות. שטרית החל את דרכו בשטראוס כחשב וגזבר הקבוצה, כיהן כ-8 שנים כסמנכ"ל הכספים של שטראוס ישראל ובמהלך שש השנים האחרונות כ-CFO של הקבוצה, במהלכן היה שותף לכל תהליך שהקבוצה הובילה וביצעה, הן בהיבטים הארגוניים כמו העסקיים.
מבין המהלכים שהוביל אריאל, ליווי וגיבוש האסטרטגיה של הקבוצה ובניית תכנית עסקית פיננסית רב שנתית, הובלת מהלכי טרנספורמציה משמעותיים להקמת מערך כספים אחד, והובלת תחום הכספים כך שהקבוצה תוכל לבצע התאמות ולשמור על חוסן ומצוינות.
שי באב"ד, מנכ"ל ונשיא קבוצת שטראוס: "אריאל מביא איתו איכויות יוצאות דופן, תפיסה מקצועית - ניהולית הוליסטית, המשלבת חשיבה עסקית עם חיבור עמוק לעשייה של שטראוס לצד יכולת ניתוח והבנה רחבה של טרנדים ומגמות גלובליות, הובלת האנשים דרך מנהיגות מעוררת השראה, שילוב נדיר עם תשוקה לעשיית טוב".
אריאל שטרית, סמנכ"ל הכספים של קבוצת שטראוס: "שטראוס הייתה לי בית במשך המון שנים, והיה לי העונג להיות שותף לתהליכים משמעותיים ורבים כל כך שהשפיעו על מיליוני אנשים בישראל ובעולם. אני רוצה להודות לעופרה שטראוס לשי באב"ד, ולכל אנשי חטיבת הכספים. למדתי מכם רבות. הייתה לי חוויה ארוכת שנים, מעשירה, מצמיחה, מעצימה ומלמדת שיש בה הכול מהכול".
משטראוס נמסר כי בשבועות הקרובים יחלו בתהליך איתור מועמדים לתפקיד. אריאל ימשיך בתפקידו עד למינוי מחליף והשלמת תהליך חפיפה מסודר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היה שותף מלא לתהליכי עושק הצרכנים
    אורית 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניסוח שלו לא מהמשובחים…
    סגור
  • 2.
    כולם הבכירים הלכו במקום שי באבד , זה אומר משהו
    מיקי 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משהו במנוי שלו כנראה הבריח הרבה אנשים ומשקיעים אז כדאי לתקן בהקדם
    סגור
  • 1.
    חברה מכוערת של הון לשלטון לא לקנות ממנה (ל"ת)
    מנ 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור