השוק

מנכ"ל בית הזיקוק אשדוד, עמית כרמל התפטר אחרי 5 שנים בתפקיד

אחרי 5 שנים בתפקיד מנכ"ל בית הזיקוק באשדוד, הודיע המנכ"ל המוערך עמית כרמל על פרישתו מהתפקיד; כרמל עבד בבית הזיקוק בתפקידים שונים, במשך 16 שנים; כרמל ימשיך בתפקיד עד שימונה לו מחליף
ניצן כהן | 
עמית כרמל (צילום מיכה לובטון, freepik)
דרמה בבית הזיקוק באשדוד, עמית כרמל, המנכ"ל המוערך של החברה הודיע על פרישתו מהתפקיד זאת לאחר כ-5 שנים בהן כיהן כמנכ"ל החברה. כרמל פורש לאחר כ-16 שנות פעילות בבית הזיקוק בתפקידים שונים, כאשר קודם לתפקידו כמנכ"ל שימש כסמנכ"ל בית הזיקוק וכמנהל אגף סחר ומבצעים. לכרמל תואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב הוא נשוי ואב לשלושה.
הודעתו של כרמל מגיעה עם סיום תקופת ההתחייבות שלו בהתאם לתנאי ההסכם עמו. כרמל ימשיך בתפקידו עד למינויו ולחפיפתו של מנכ״ל חדש.
כרמל מסיים קדנציה בת 5 שנים, כאשר בזמן כהונתו כמנכ"ל הוביל את בית הזיקוק לרישום למסחר בבורסה לאחר פיצולה מחברת פז. פיצול בית זיקוק אשדוד מחברת פז היה לאחד מהפיצולים הגדולים שבוצעו בשוק ההון הישראלי.
יו"ר דירקטוריון בית זיקוק אשדוד, עופר אורליצקי: "עובדי בית הזיקוק והדירקטוריון מודים לעמית על עבודתו המקצועית והמסורה לאורך השנים ועל ניהולו אשר הוביל להצלחתה של החברה. כרמל צמח בבית הזיקוק וסלל את דרכו מעלה עד לניהולו, בית הזיקוק תמיד יישאר לו לבית ואנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".
עמית כרמל, מנכ"ל בית זיקוק אשדוד היוצא: "בית זיקוק אשדוד היא חברת אנרגיה מובילה בעלת נכס אסטרטגי לאומי הפועלת בסביבה עסקית חזקה. אני עוזב את בית הזיקוק כאשר הוא עצמאי, איתן ויציב ואני חש היום תחושת סיפוק רבה. כמי שגדל בבית הזיקוק, אני מרגיש שזו העת הנכונה להעביר את המקל הלאה ולהמשיך לאתגרים נוספים."   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה