השוק

שטראוס תוותר על מותג החומוס? זו ההכרעה הדרמטית שתצטרך לקבל

מותג החומוס "סברה" של שטראוס בארה"ב, בשותפות עם פפסיקו, לא מתרומם ובחברה יחליטו בקרוב האם למכור את חלקה, או להמשיך ולנסות להתחרות בשוק האמריקאי
מערכת ice |  2
שטראוס (צילום pixabay, פלאש 90/ מיכאל גלעדי, ויקיפדיה/ שטראוס גרופ, יחצ)
חברת שטראוס על סף החלטה אסטרטגית משמעותית בשוק הבינלאומי: האם לוותר על חברת הממרחים "סברה" ובה מותג החומוס והגוואקמולי, שבבעלותה המשותפת עם פפסיקו. סברה, שבעבר היוותה חלק מרכזי מפעילות שטראוס בצפון אמריקה, התכווצה באופן משמעותי בשנים האחרונות וצמחה בקצב איטי.
"ידיעות אחרונות" פרסם הבוקר מפי גורם בחברה כי ההחלטה תתקבל בתוך שלושה חודשים לאחר שלדבריו "שטראוס לא הצליחה לשנות את הרגלי הצריכה של האמריקאים ולחנך את השוק שם לשימוש יום-יומי בחומוס כמו בישראל. בעיני האמריקאי, המוצר עדיין נתפס כ"דיפ" (מטבל) לברביקיו ולאירועים חגיגיים כמו 4 ביולי". בנוסף, התחרות בארה"ב גברה מצד מותגי חומוס נוספים.

צילום מסך מאתר סברה
הצעד למכור את אחזקות החברה בארה"ב אם אכן יוחלט, נובע מהאסטרטגיה החדשה של שטראוס להתמקד במוצרים הליבתיים הצומחים ומניבים רווחיות גבוהה לפחות 10% רווח תפעולי, כפי שאמר באחרונה שי באב"ד, מנכ"ל שטראוס: "האסטרטגיה שלנו ממוקדת בבסיס הבית הרבה יותר חזק ובליבה".
באתר שטראוס Sabra נכתב כי "המשימה שלנו היא להביא טעמים שונים לשולחן שלכם ממשפחת המטבלים והממרחים שלנו. אנחנו מתחילים במתכונים אותנטיים, ומשתמשים בחומרים טריים ליצירת מוצרי גורמה שמביאים את טעם העולם לחיי היומיום. יש לנו עולם מלא בטעמים, וסברה מזמינה אתכם להתנסות בו- טבילה במטבל אחר כל פעם. ההשראה של סברה מגיעה מטעמים ברחבי העולם. המטבלים האותנטיים של סברה עשויים מהחומרים הטריים ביותר ומתבלינים טעימים".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חומוס גרוע (ל"ת)
    סמיר 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    שטראוס
    רפי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    החומוס שלכם חייב לרדת מהמדפים כי הוא גרוע הוא יכול לשמש כחומר לסתימת חורים בקירות
    סגור