השוק

שטראוס במהלך מפתיע: זה המותג שיירד מהמדפים בשל קיצוצים

בכוונת שטראוס למכור את פעילות הירקות הטריים של "טעם הטבע", את רשת הקפה "עלית" והשותפות עם קיבוץ יד מרדכי לייצור דבש ורטבים. 
מערכת ice |  1
קפה עלית, שטראוס, יד מרדכי (צילום shutterstock)
אחרי שפרסמה את הדוח"ות הרבעוניים שלה, חברת שטראוס מבצעת התייעלות ומיקוד מחדש בפעילויותיה העיקריות, תוך שהיא שוקלת להיפרד מתחומי פעילות שוליים שאינם תורמים לצמיחה ולרווחיות. 
בתוך כך, החברה מצהירה על כוונתה למכור את פעילות הירקות הטריים של "טעם הטבע", את רשת הקפה "עלית" והשותפות עם קיבוץ יד מרדכי לייצור דבש ורטבים. 

בנוסף, שטראוס תשקול שינויים אסטרטגיים עם חברת הממרחים סברה שבבעלותה המשותפת עם פפסיקו. סברה, שבעבר היוותה חלק מרכזי מפעילות שטראוס בצפון אמריקה, התכווצה באופן משמעותי בשנים האחרונות וצמחה בקצב איטי. אם לא תראה שיפור בביצועי סברה, שטראוס צפויה לשקול על שינויים אסטרטגיים.
צעדים אלו נובעים מהאסטרטגיה החדשה של שטראוס להתמקד במוצרים הליבתיים הצומחים ומניבים רווחיות גבוהה לפחות 10% רווח תפעולי. כך אמר שי באב"ד, מנכ"ל שטראוס: "האסטרטגיה שלנו ממוקדת בבסיס הבית הרבה יותר חזק ובליבה".
ההתכנסות הצפויה של שטראוס משקפת את המגמה בשוק המזון להתמקדות בפעילויות הליבה ונטישת תחומים שוליים או לא רווחיים. צעד זה נועד לייעל את פעילות החברה ולחזק את מרכיביה המרכזיים והרווחיים ביותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הביאו שודד מהאוצר כדי לזמבר אותנו צרכנים עוד ועוד (ל"ת)
    אאבב 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור