השוק

זינוק של 60% ברווח הנקי ליבואנית מותגי היוקרה באבלס

יבואנית מותגי היוקרה באבלס מדווחת על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2024. הכנסות החברה הגיעו לכשלושים מיליון שקל; הרווח הנקי זינק ב-60%; המנכ"ל: "הרווח הגבוה ביותר שהציגה החברה עד כה"
מערכת ice | 
דוחות חיוביים (צילום shutterstock)
חברת באבלס פרסמה את הדוחות הכספיים שלה למחצית הראשונה של 2024, עם גידול ניכר ברווחיות ובפרמטרים התפעוליים. הכנסות החברה הסתכמו בכ-30.5 מיליון שקל, בדומה לחציון המקביל אשתקד.
במהלך החציון הראשון של 2024, הרווח התפעולי של החברה גדל בכ-44% והסתכם בכ-6.2 מיליון שקל.  הרווח לפני מס עלה בכ-50% והסתכם בכ-3.9 מיליון שקל.
הרווח הנקי עלה בכ-60% והגיע לכ-3.5 מיליון שקל. ה-EBITDA עלה בכ-29% והסתכם בכ-8 מיליון שקל, בהשוואה לנתוני התקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה המשמעותית ברווחיות התאפשרה בין היתר הודות להתרחבות בפעילויות החדשות של החברה, כמו פעילות ונדום ובאבלס הום, לצד שיפור ביעילות התפעולית. הרווח למניה הוכפל לכ-5 אגורות למניה, לעומת 2.6 אגורות למניה בחציון המקביל אשתקד.

החברה הציגה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת שהסתכם ב-4.1 מיליון שקל, לעומת 0.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
באבלס ממשיכה להציג גידול מתמשך בסעיף הלקוחות, שצמח בכ-6% בהשוואה למחצית הראשונה של 2023. 
יודי לזר, מנכ״ל באבלס: "באבלס פותחת שנה חזקה עם תוצאות שיא, והרווח הגבוה ביותר שהציגה החברה עד כה. נתונים אלו הן פועל יוצא של חוזק הקבוצה, מימוש האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה וזיהוי נכון של מגמות בשוק. הנהלת החברה ממוקדת ברווחיות, בתזרים מזומנים ונצמדת לתוכנית צמיחה קדימה לשנים הבאות. הגידול המשמעותי בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת ממחיש את הצלחת המהלכים  ומספק מבט טוב לעתיד בייחוד לאור התזרים החיובי שהחברה מציגה ואשר מוכיח את חוזקתה.
במבט קדימה להמשך השנה, אנחנו נמשיך לקצור את פירות התוכנית האסטרטגית של החברה הכוללת גם התייעלות עסקית המבוססת גם על שימוש בכלים טכנולוגיים (AI), התוצאות שאנחנו מציגים היום. 
במקביל, אנחנו נמשיך לפעול להמשך התרחבות הפעילות הן באמצעות כניסה למותגים חדשים והן למנועי צמיחה ורווח נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה