השוק

דלק רכב תייבא לישראל באופן ישיר את מותג הרכב NIO

דלק רכב ייבאה עד לישראל את מותג הרכב החשמלי הסיני NIO דרך מתווך אירופאי, החברה חתמה עם החברה על הסכם לייבוא ישיר של המותג ומותג נוסף שבבעלותה, מה שאמור לשפר את רווחיות המכירות מהמותג בישראל
ניצן כהן |  2
גיל אגמון (צילום רפי דלויה, vecteezy)
דלק רכב שבשליטת איש העסקים גיל אגמון חתמה על הסכם לייבוא ישיר מסין של מותג הרכב החשמלי NIO. עד כה ייבאה החברה לישראל את המותג ממשווק אירופאי והמעבר לייבוא ישיר אמור להוזיל לחברה את עלויות הרכש ומכאן את הרווחיות ממכירת המותג בישראל.
נזכיר כי בישראל יש כרגע טרנד רציני של שימוש ברכבים חשמליים סיניים וכניסה חזקה של דלק רכב למשחק הזה אמורה להאיץ את תהליכי החדירה של המותג לישראל, מותג שכאמור דלק רכב משווקת בישראל משנת 2023 אבל היא עושה את הרכש מחברה אירופאית שרוכשת את הרכבים מהיצרן בסין.
דלק רכב מוכרת בעיקר בשל העובדה כי היא היבואנית של מותגי הרכב הפופולריים מזדה אבל היא אוחדת בזכויות היבוא של מותג הרכב BMW ומיני. החברה נחשבת לשחקן מרכזי בעולמות הרכב הישראליים וכניסה מסודרת יותר שלה החברה לעולמות הרכב החשמלי שומרת אותה במשחק הרלוונטיות.
דלק רכב תחזיק מלאי חלפים מתאים ותספק שירותי מוסך לכלי הרכב NIO כשבמקביל היא תפנה מקום באולמות התצוגה שלה לכלי הרכב האלה. דלק רכב נמצאת בשליטת איש העסקים גיל אגמון שמחזקי בקצת יותר מ-50% מהחברה, בית ההשקעות אלטשולר שחם מחזקי ב-11% ממניותיה. 
דלק רכב סיימה את הרבעון השני של השנה עם מאזן של 10 מיליארד שקל כשההון העצמי שלה מסתכם ב-1.5 מיליארד שקל. שווי השוק של החברה עומד על 2.1 מיליארד שקל. מניית החברה עלתה השבוע בכמעט 6% כשבשנה האחרונה איבדה המניה5.2%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדינה סוציאלית
    יהיה 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עוד רווח התכוונת הורדת מחיר ללקוח
    סגור
  • 1.
    הגנב רוצה עוד כסף. (ל"ת)
    לי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור