השוק

מחצית ראשונה חזקה לאימקו: הרווח הנקי זינק ב-179%, צבר ההזמנות הוכפל

מחצית ראשונה מצוינת לקבוצת אימקו עם עלייה של 2.6% בהכנסות ל-128.1 מיליון שקל וזינוק של 179% ברווח הנקי; גידול דרמטי בצבר ההזמנות לשיא של 799 מיליון שקל
מערכת ice | 
מסחר (צילום shutterstock)
קבוצת אימקו המתמחה בפיתוח וייצור מערכות מתקדמות לתעשיות ביטחוניות ואזרחיות, חשפה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2024. הקבוצה רשמה גידול משמעותי הן בהכנסות והן ברווחיות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות קבוצת אימקו במחצית הראשונה של 2024 עמדו על כ-128.1 מיליון שקל, עלייה של 2.6% לעומת הכנסות של כ-124.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2023. גידול זה נובע בעיקר מהתייעלות תפעולית ושיפורים מבניים שהחברה ביצעה במהלך השנה הקודמת.
הרווח הגולמי של הקבוצה רשם גידול מרשים והגיע לכ-25.7 מיליון שקל, חוצה לראשונה את רף ה-20% מהרווחים. הגידול משקף את ההתייעלות התפעולית והשינוי במבנה הארגוני שהתרחש ב-2023. 

הרווח התפעולי של החברה עלה ל-7.9 מיליון שקל, לעומת 5.1 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי של קבוצת אימקו במחצית הראשונה של 2024 הסתכם בכ-5.3 מיליון שקל, עלייה של 179% בהשוואה לרווח נקי של כ-1.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. תוצאה זו בולטת במיוחד על רקע רווח נקי של 6.2 מיליון שקל שנרשם בשנת  2023 כולה.
נכון לתקופת הדוח, צבר ההזמנות של קבוצת אימקו הגיע לשיא של 799 מיליון שקל, זאת בהשוואה לצבר של כ-299 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול המהותי בצבר ההזמנות, כולל חוזים רב שנתיים ארוכי טווח.
אריאל קנדל, מנכ"ל קבוצת אימקו: "תוצאות החציון הראשון של 2024 משקפות את ההתקדמות המשמעותית של קבוצת אימקו. העלייה בשיעור הרווח הגולמי אשר גרם לזינוק ברווח הנקי מדגישים את היעילות התפעולית שלנו. הגידול הדרמטי בצבר ההזמנות לשיא של 799 מיליון שקל מבטיח המשכיות עסקית ומספק קרקע איתנה להמשך גידול להכנסות העתידיות ובסיס לצמיחה והתרחבות בשוק הביטחוני והאזרחי הגלובלי".
יואב בן שם, סמנכ"ל השיווק בקבוצת אימקו: "ההזמנה המשמעותית שקיבלנו בארצות הברית היא עדות לאסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית שלנו ולאיכות הפתרונות שאנו מציעים. השוק האמריקאי מהווה יעד אסטרטגי עבורנו, והצלחתנו שם מדגישה את היכולת שלנו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של התעשייה הביטחונית העולמית. אנו רואים פוטנציאל צמיחה משמעותי בשוק זה ומתכוונים להמשיך ולהשקיע בפיתוח מוצרים חדשניים ובחיזוק הקשרים כשותפים ארוכי טווח לאינטגרטורים המובילים בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה