השוק

רפאל שוברת שיא של כל הזמנים: צבר הזמנות של 59 מיליארד שקל

החברה מדווחת על גידול של 25% בהכנסות ברבעון השני וגידול של 65% בהיקף ההזמנות, עם רווח נקי של 364 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה
שרון בירקמן | 
רפאל (צילום freepik, משרד הביטחון)
חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות חשפה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני  ולמחצית הראשונה של שנת 2024. 
היקף המכירות ברבעון השני עמד על כ-3.9 מיליארד שקל, עלייה של 25% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 
היקף ההזמנות בסיכום הרבעון השני עמד על 6.47 מיליארד שקל, עלייה של 65% לעומת 3.91 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה עמד על 364 מיליון שקל, וזאת בעוד שההכנסות צמחו ב-28% והגיעו לכ-7.8 מיליארד שקל.
היקף ההזמנות בסיכום המחצית הראשונה של שנת 2024 הגיע ל-14.26 מיליארד שקל, עלייה של 34% לעומת המחצית הראשונה של 2023.
צבר ההזמנות של החברה הגיע לסכום שיא של כ-59 מיליארד שקל, עלייה של כ-44% מהתקופה המקבילה אשתקד, אז עמד על 41 מיליארד שקל. 
במהלך המחצית הראשונה של שנת 2024, צמח צבר ההזמנות בכ-6.6 מיליארד שקל לעומת סוף שנת 2023. 
מכירות החברה במחצית הראשונה של שנת 2024 הגיעו לכ-7.83 מיליארד שקל, לעומת כ-6.11 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-28%.
בהתאם לצמיחה והיציבות העסקית, חברת הדירוג מעלות S&P עדכנה את דירוג האשראי של רפא"ל לחיובי, מ-A- ל-A עם אופק יציב, הדירוג הגבוה ביותר לחברה ישראלית. 
יו"ר רפאל, ד"ר יובל שטייניץ: "רפאל מסכמת את החציון הראשון של 2024 עם נתונים כספיים מצויינים וביקוש הולך וגובר למערכותיה בארץ ובעולם. החלטת S&P להעלות את דירוג רפא"ל לרמה הגבוהה ביותר בישראל מעידה על איתנותה הפיננסית של החברה הכוללת עלייה ברווח, בהזמנות ובמכירות והגעה לשיאים חדשים. לצד הפיתוחים הטכנולוגיים פורצי הדרך מתברר שגם בתחום התנהלותה הכלכלית רפא"ל עושה את הבלתי יאומן וממשיכה לצמוח בעקביות עם שיפור של עשרות ומאות אחוזים ביחס לשנים קודמות ברוב הפרמטרים. עובדי רפא"ל ומנהליה פועלים בנחישות ובמסירות, ועושים לילות כימים, במיוחד בתקופה זו של מלחמה, על מנת לממש את חזון החברה ולהוות נדבך משמעותי בביטחון מדינת ישראל. בשמי ובשם הדירקטוריון אני מברך על כך שהישגים אלה באים לידי ביטוי גם בתוצאות הכספיות של החברה". 
מנכ"ל רפאל, יואב תורג'מן: "רפאל ממשיכה במגמת הצמיחה ומציגה יציבות כלכלית ונתונים כספיים מעולים לצד עמידה ביעדים ובמשימה המרכזית לשמירת יתרונה האיכותי של מדינת ישראל. מערכות רפא"ל, במגוון רחב מאד של תחומים, הינן עמוד תווך בביטחון המדינה ובהגנה על אזרחיה ועובדות ועובדי רפא"ל מגוייסים כולם בשנה האחרונה למאמץ המלחמתי ותורמים תרומה משמעותית במלחמת "חרבות ברזל". רפא"ל משקיעה משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך המקנות יתרון משמעותי בשדה הקרב וזוכה להכרה בינלאומית ולביקוש גובר. כפועל יוצא, רפא"ל מתעתדת השנה להוסיף לשורותיה כ- 2,200 עובדים חדשים, מטובי המדענים והמהנדסים במדינת ישראל לצד חיזוק תשתיות וכושר הייצור. קבוצת רפא"ל מונה כארבעים חברות בארץ ובעולם הפועלות בשווקים מרובים תוך הקפדה על עמידה במחויבויות כלפי הלקוחות בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה