השוק

מבטח שמיר הודיעה על רכישה עצמית בהיקף של עשרים מיליון שקל

מבטח שמיר הודיעה על תוכנית לרכישת מניות עצמית בהיקף של עד 20 מיליון שקל, החל מה-1 בספטמבר 2024; הרווחים הראויים לחלוקה עומדים על כמיליארד שקל
מערכת ice | 
מאיר שמיר (צילום פלאש 90)
מבטח שמיר אחזקות, מחברות האחזקה הוותיקות והמובילות בישראל, הודיעה על השקת תוכנית לרכישה עצמית של מניות בהיקף של עד 20 מיליון שקל. התוכנית תחל ביום ראשון, ה-1 בספטמבר 2024.
דירקטוריון החברה ציין כי רכישת המניות העצמית עשויה להיות הזדמנות עסקית וכלכלית שתשפר את התשואה למניה עבור בעלי המניות ותשדר אמון בחוזקת החברה.. נכון למועד אישור התוכנית, יתרת הרווחים הראויים לחלוקה של החברה עומדת על כמיליארד שקל.

הערכת הדירקטוריון היא כי תוכנית הרכישה לא תפגע ביכולת החברה לעמוד בהתחייבויותיה הקיימות והצפויות, ולא צפויה להשפיע לרעה על מצבה הכספי הכולל, מבנה ההון, מצב הנזילות ואמות המידה הפיננסיות הקיימות.
מבטח שמיר הינה חברת אחזקות וותיקה עם מעל שלושים שנות פעילות בשוק ההון הישראלי. החברה פועלת בארבעה מגזרי פעילות מרכזיים: נדל"ן, אנרגיה, מימון וטכנולוגיה, עם פריסה בינלאומית. בין נכסיה הבולטים חברת מניף שירותים פיננסים, חברת מגדלי הוד השרון, חברת קסם אנרגיה וכן השקעות בסטרטאפים בשלבי התפתחות שונים.
כפי שדיווחנו, בית המשפט העליון של הודו דחה בקשה שהוגשה נגד חברת Tower Vision Jersey Limited (TVJ),  בה מבטח שמיר מחזיקה בשרשור. הבקשה היתה חלק מסכסוך משפטי מורכב והובילה להפקדת 27 מיליון דולר בנאמנות. כעת, בעקבות דחיית הבקשה, צפויה החברה לקבל כ-18 מיליון דולר נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה