השוק
רמי לוי בהצהרה מפתיעה: זה מה שיקרה למחירים בחגים
אחרי הדו"חות הלא מרשימים, לוי מבטיח: "לא ננצל את התקופה, ולקראת החגים נעשה מבצעים יותר מעמיקים כדי לעזור לציבור. אנחנו לא מורידים במקום אחד ומעלים במקום אחר. אני מתחייב שהסל שלי יהיה הזול ביותר, וזה מה שנעשה"
אחרי שהדוח"ות של הרשת שלו, 'שיווק השקמה' לא הרשימו במיוחד מבחינת הרווח הגולמי, איש העסקים רמי לוי, התראיין על כך אצל ענת דוידוב בתכנית איפה הכסף ברדיו 103fm וניסה להסביר מה לא רואים בדו"חות הכספיים.
תחילה הסביר רמי לוי: "הרווח הגולמי שלי נמוך. מבחינתי המאזן לא מאכזב, הוא היה דווקא מצוין. הרווחנו שבעים מיליון שקל ברבעון. אותי זה משמח שאנחנו הרשת היחידה שלא ניצלה את המלחמה, ולקראת המלחמה הוזילה את הרווח הגולמי שלה יחסית לכל המחירים".
הוא המשיך: "לכתבים הכלכליים וכתבי הצרכנות אני אומר: כל מי שיודע לקרוא מאזנים יודע שכשהרווח הגולמי יורד – הורדת את המחירים, או שאולי השגת מחיר קצת יותר טוב לספק. דווקא בתקופת מלחמה, והמצב לא הכי טוב באנו לקראת הצרכנים שלי. אנחנו חייבים לחזק אותם", ציין.
לוי טען: "לצרכן יש כוח עצום. על קילו ענבים הוא צריך לשלם מקסימום עשרים שקל לקילו. מספיק לנו למכור הרבה ברווח קטן. יכול להיות שירקנים מוכרים יקר כי הם מוכרים קצת. האסטרטגיה שלנו היא להרוויח פחות באחוזים, אבל למכור הרבה. בסקטור הציבורי אין תחרות, ולכן הן באופן שרירותי מעלים מחירים. בענף שלנו יש גיוון רחב על המדף. אם יש מוצר יקר, אל תקנו אותו. מוצרים מקבילים זולים לא פחות טובים, לפעמים אפילו יותר טובים. אם הצרכן יקנה בצורה חכמה, הוא גם יעזור להוריד את יוקר המחייה".
לסיום הבהיר לוי: "לא ננצל את התקופה, ולקראת החגים נעשה מבצעים יותר מעמיקים כדי לעזור לציבור. אנחנו לא מורידים במקום אחד ומעלים במקום אחר. אני מתחייב שהסל שלי יהיה הזול ביותר, וזה מה שנעשה".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.רמי הכי הרבה אתה מוכר זיבולי מח (ל"ת)מני 08/2024/28הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.יוקר המחיה, אצל רמי לוייי 08/2024/27הגב לתגובה זו1 0??????????סגור
-
1.כל הכבוד רמי לוי יישר כוח .תמשיך להיתחשב בצרכנים ולהילח (ל"ת)א.ח 08/2024/27הגב לתגובה זו0 1סגור