השוק

לראשונה מזה 5 שנים: יפה נוף עברה מהפסד לרווח של מיליוני שקלים

חברת יפה נוף אישרו את הדוחות הכספיים שלה, מהם עולה כי לראשונה מאז 2019, החברה עברה מהפסד לרווח של כ-4 מיליון שקל
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת יפה נוף קיימה אתמול (ראשון) את ישיבת הדירקטוריון הראשונה בקדנציה של יו"ר החברה ד"ר אסף גסטפרוינד. בישיבה אושרו הדוחות הכספיים של החברה, המציגים, לראשונה משנת 2019, רווח של כמעט ארבעה מיליון שקל.
בשנתיים הקודמות החברה הפסידה 6 מיליון שקלים מידי שנה, וקודם לכן כ-9 מיליון שקל, וכעת אחרי 5 שנים היא עוברת מרווח להפסד. בנוסף לכך, אישר הדירקטוריון תקן חדש בחברה, סמנכ"ל בניה ציבורית, אשר יהיה אמון על תחום הבניה הציבורית שחוזר אל החברה.
במהלך השנה החולפת עסקה יפה נוף בפרויקטים הנדסיים בעלי השפעה מערכתית רחבה על המרקם העירוני הקיים והמתוכנן בחיפה. תשתיות תומכות התחדשות עירונית, פיתוח שכונות ורחובות, טיילות, פרויקטי אנרגיה, מבני ציבור וקידמה פתרונות חניה.
בשנים הקרובות החברה תבצע פרויקטים משמעותיים לפיתוח פני העיר והמטרופולין, תקדם תחבורה וניידות, תקים חניונים נוספים באזורי מפתח ברחבי העיר, תקים מערכות ייצור ואגירת אנרגיה ברחבי העיר ותקדם התייעלות אנרגטית במבני ציבור.
בשנת 2023 עיקרי פעילות יפה נוף כללו את פיתוחם של מתחם השכונות החדשות במבואות דרומיים ב' ומורדות פרויד. כמו כן, כחלק מהקידום התחבורתי בעיר, קידמה החברה תכנון של ירידות מציר הרכס (כבביר, דניה, סביוני דניה, כרמליה, מורדות גולדה ומורדות לינקולן), והחל ביצוע פרויקט חיבור כבביר. בנוסף, תוכננו עבודות תשתית נוספות גם בשכונת רמת הנשיא. 
כמו כן, כחלק מהביצוע הצפוי של הפרדה מפלסית בצומת מת"מ, קידמה החברה ביצוע של מספר פרויקטים מקדימים ומשלימים אשר אמורים להקל על התנועה בשלב בניית המחלף ולהשתלב ברשת התחבורתית המתוכננת לטווח הבינוני והארוך בעיר. 
תחום פעילות חשוב נוסף הוא תשתיות תומכות התחדשות עירונית שהחברה החלה לקדם במספר שכונות בעיר במהלך השנה כגון: שדרוג גן אלי כהן, גינת כלבים ברח' מח"ל, פארק נינג'ה בשד' טרומן והקמת מתחם משחקים ופנאי בסמוך למתחם בי"ס מזור. בנוסף, החברה קידמה ביצוע של תוכניות רב שנתיות בתחום הנגשת מבני הציבור, שיקום ואחזקה בטיחותית של גשרים וקירות תומכים ברחבי העיר, תכנון גשר האוניברסיטה ותכנון גשר מחבר בין כביש 22 לכביש 75.
בנוסף, המשיכה החברה בפריסה של עמדות טעינת רכבים חשמליים בשטחים ציבוריים ובחניונים ברחבי העיר, ובוצעו עבודות לקידום והשלמת רציפות טיילות לאורך חופי העיר, כחלק מתכנית רב שנתית לחיזוק מרחב התיירות והפנאי בשכונת בת- גלים.
יו"ר יפה נוף, אסף גסטפרוינד, מסר: "יפה נוף על המסלול ואנחנו מאיצים וממריאים. הכנתי תוכנית אסטרטגית מקיפה, תוכנית זו תלווה את יפה נוף לאורך חמש שנות הקדנציה הקרובה, כאשר בסופו של דבר אנו נגיע למחזור של מיליארד שקל. יפה נוף תפתח את תשתיות התחבורה במטרופולין חיפה בעשור הקרוב. נחזור להוביל את הבנייה של מוסדות הציבור במטרופולין. החברה תבנה בתי ספר, גני ילדים, מתנ"סים וכל מבנה ציבור אחר ברחבי העיר חיפה. נייצר שיתופי פעולה עם משרדי ממשלה, שותפים אסטרטגיים ועסקיים, לצד גופים אקדמיים וקהילתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה