השוק

איש העסקים הישראלי קורס, אל על מסתבכת ושופרסל ויוחננוף מתפוצצות

חברת היהלומים של בני לנדא קורסת בחובות עתק, מפעל המזון החשוב בישראל סולבר ניצל ברגע האחרון מסכנת סגירה, האחים עמיר ושופרסל ברבעון מטורף, כמו גם יוחננוף, שהודיעה על פתיחת 18 סניפים חדשים. אל על מסתבכת בעקבות המחירים היקרים, כמו גם ישראייר וארקיע. מהפכה במחירי מוצרי החשמל בישראל והקיבוץ בצפון מפסיד מיליארדים. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  2
מסחר בבורסה (צילום shutterstock, פלאש 90/ נתי שוחט)
מפעל המזון החשוב ביותר בישראל ייסגר? זו ההחלטה הדרמטית: מפעל המזון סולבר, אשר מייצר את הכוספא, ממנה מייצרים מזון ליותר מ-30% מהעופות ו-15% מהפרות בישראל, וכמו כן אחראי על מזון חירום קריטי למדינה, עמד בפני סכנת סגירה אחרי שסמוטריץ' סירב להאריך את הצו להטלת מס מגן של 4.65%. אחרי לחץ מצד ח"כ משה גפני, סמוטריץ' השתכנע והמפעל החשוב ו-110 עובדיו ניצל מסגירה ופיטורים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
חברת היהלומים של בני לנדא קורסת: מבקשת סיוע לפני פשיטת רגל: חברת היהלומים הישראלית לוסיקס, אשר מתמחה בייצור יהלומי מעבדה (מלאכותיים), בישרה לבעלי המניות כי אם לא יוזרמו לחברה כספים, היא תיאלץ להגיש בקשה לעיכוב הליכים מבית המשפט, אחרי שנקלעה לחובות של 103 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האחים אמיר ברבעון חזק: שופרסל בתוצאות שיא, הרווח הנקי מזנק ב-131.5%: המנכ"לים המשותפים האחים אמיר ברבעון ראשון כבעלי שליטה עם תוצאות שיא  לשופרסל. ההכנסות ברבעון השני של 2024 הסתכמו בכארבעה מיליארד שקל, הרווח הנקי ברבעון השני זינק ל-169 מיליון שקל, שיפור דרמטי לעומת 73 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2023. מאז תחילת השנה זינקה מניית שופרסל ביותר מ-50%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אל על, ישראייר וארקיע מסתבכות: ישלמו ביוקר על העלאת המחירים? נוכח החשד לניצול כוחן של חברות התעופה הישראליות בזמן מלחמת "חרבות ברזל", שהעלו את מחירי כרטיסי הטיסה בצורה קיצונית וניצלו לכאורה את העובדה שהרבה מאוד חברות תעופה, זומנו מנהלי חברות התעופה הישראלית לשיחת בירור אצל שר הכלכלה ניר ברקת. לידיעה המלאה לחצו כאן.

מניית החברה קורסת - הקיבוץ בצפון מפסיד מיליארדי שקלים: קיבוץ יזרעאל המחזיק ב-56% ממניות חברת מיטרוניקס העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק רובוטים אלקטרוניים לניקוי בריכות שחייה, מפסיד עקב קריסת המנייה שאיבדה עוד 20% היום בעקבות דוחות רבעון מאכזבים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ענקית המזון פותחת 18 סניפים בישראל: אלו הערים שיתחדשו: רשת יוחננוף חשפה אחרי הדוחות החזקים שלה, כי היא מתכננת לפתוח 18 סניפים בפריסה ארצית, זאת בנוסף הסניף החדש שנפתח לאחרונה במעלה אדומים. כל הערים והמועדים לפתיחת הסניפים החדשים לפניכם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה במחירי מוצרי החשמל בישראל: זה מה שקורה החל מהיום: רפורמת הייבוא במוצרי חשמל נכנסת לתוקף, שתוביל לירידה במוצרי החשמל בישראל. בשלב הראשון, ייובאו לישראל ללא בירוקרטיה מוצרי חשמל שאינם צורכים הרבה אנרגיה. זו המהפכה של משרד האנרגיה בישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נפרסם בהתאם לשיקולי...בלה בלה בלה
    אברמיקו 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זאת אומרת שאתם לא תפרסמו את התגובה מפני שאתם מעדיפים את הפרסום שלהם על פני האמת של האזרח הקטן .
    סגור
  • 1.
    שופרסל+++ יוחננוף.....
    אברמיקו 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שופרסל ידוע בסביבה במחירים יקרים מאוד , לאחרונה יוחננוף מנסה להסיג אותם הכול על חשבוננו......להרוויח כן לזה הם פתחו את בתי העסק שלהם .....25 עד 30 אחוז יקר יותר ממקומות אחרים ממש ממש לא ,אני תושב קרית אתא !!!!
    סגור